رئیس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: ۱۵۰۰ ساختمان ناایمن در مناطق مختلف شناسایی شده‌اند که به مالکان آنها اخطارهای لازم برای ایمن سازی ساختمان‌ها داده شده و در صورت عدم تمکین با آنها برخورد می‌شود.

شناسایی ۱۵۰۰ ساختمان ناایمن در شهر

سلامت نیوز: رئیس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: ۱۵۰۰ ساختمان ناایمن در مناطق مختلف شناسایی شده‌اند که به مالکان آنها اخطارهای لازم برای ایمن سازی ساختمان‌ها داده شده و در صورت عدم تمکین با آنها برخورد می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز، زهرا صدراعظم نوری در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به آخرین وضعیت ساختمان‌های ناایمن در شهر تهران اظهار کرد: بر اساس گزارش تهیه شده حدود 1500 ساختمان اعم از ساختمان‌های خصوصی،دولتی و تجاری در تهران ناایمن هستند.

وی تصریح کرد:ساختمان‌های اشاره شده وضعیت مناسبی را به لحاظ ایمنی ندارند و این در حالی است که از سوی سازمان آتش‌نشانی اخطارهای کتبی و شفاهی به مالکان آنها داده شده است.

صدراعظم نوری با اشاره به اینکه تمام ساختمان‌های ناایمن موظف هستند بر اساس ضوابط و مقررات ایمنی عمل کنند، بیان کرد: در صورتی که مالکان اقدام به رفع مشکلات ساختمان‌های خود نکنند بر اساس قوانین و مقررات ساختمان  پلمب خواهد شد.

رئیس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ادامه داد: الویت بندی برای ایمن سازی ساختمان‌ها از مواردی است که به طور جدی پیگیری خواهد شد به طوری که هم اکنون 10 ساختمان ناایمن با شرایط نامناسب در مناطق 11 و 12 شناسایی شده‌اند که باید هر چه زودتر ایمن سازی آنها در دستور کار قرار گیرد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha