دکتر غلامرضا اصغری در جمع معاونین غذا و داروی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور با بیان اینکه در زمینه تفویض برخی اختیارات به معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌ها که از دوره قبل آغاز شده، اقدام خواهیم کرد، گفت: این کار در دوره گذشته در حوزه غذا آغاز شده و ما آن را برای حوزه‌های دارو مکمل، آرایشی و بهداشتی نیز پیش می‌بریم و مسئولیت‌ها را تا حد امکان به دانشگاه‌های علوم پزشکی تفویض خواهیم کرد تا کار را در استان‌هایشان پیش برند.

تاکید رییس سازمان دارو و غذا بر لزوم شفافیت هرچه بیشتر

سلامت نیوز:دکتر غلامرضا اصغری در جمع معاونین غذا و داروی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور با بیان اینکه در زمینه تفویض برخی اختیارات به معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌ها که از دوره قبل آغاز شده، اقدام خواهیم کرد، گفت: این کار در دوره گذشته در حوزه غذا آغاز شده و ما آن را برای حوزه‌های دارو مکمل، آرایشی و بهداشتی نیز پیش می‌بریم و مسئولیت‌ها را تا حد امکان به دانشگاه‌های علوم پزشکی تفویض خواهیم کرد تا کار را در استان‌هایشان پیش برند.


به گزارش سلامت نیوز وی در این رابطه تاکید کرد:  البته لازمه این کار ایجاد شفافیت هرچه بیشتر هم در ستاد و هم در دانشگاه‌های علوم پزشکی است.

وی افزود:  باید توجه کرد که در حوزه غذا و دارو حواشی زیادی وجود دارد و البته بخشی از این حواشی مربوط به ماهیت کار است؛ چرا که در این سازمان سالانه یک گردش مالی ۶۰ تا ۷۰ هزار میلیارد تومانی مورد نظارت قرار می‌گیرد. بنابراین لازمه تفویض اختیارات، وجود شفافیت در کارهایمان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha