در پی بی توجهی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به پرداخت مطالبات پرسنل پرستاری این دانشگاه، پرستاران سبزواری طی نامه ای، اعتراض خود را به گوش رئیس جمهور رساندند.

پرستاران معترض سبزواری به رئیس جمهور نامه نوشتند

سلامت نیوز: در پی بی توجهی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به پرداخت مطالبات پرسنل پرستاری این دانشگاه، پرستاران سبزواری طی نامه ای، اعتراض خود را به گوش رئیس جمهور رساندند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار مدت طولانی است که نسبت به پرداخت مطالبات معوقه پرسنل پرستاری این دانشگاه بی توجهی می کنند و این امر باعث فشار مالی زیادی بر این قشر زحمت کش شده است.
این پرستار سبزواری گفت: وضعیت به صورتی است که دیگر برای تامین مخارج زندگی مان دچار مشکل شده ایم و توان پرداخت اقساط یا بدهی های خود را نداریم. حال با این شدت استرس و فشار روحی چگونه می توانیم بدون کم و کاست بر بالین بیماران حاضر شده و خدمات شایسته ای ارائه دهیم.
وی ادامه داد: چندین بار مراتب اعتراض خود را به گوش مسئولین دانشگاه رسانده ایم اما همچنان هیچ نتیجه ای نگرفته ایم. از این رو تصمیم گرفتیم با تهیه نامه ای اعتراض خود را به گوش رییس جمهور برسانیم.
پرستار معترض در مورد خواسته خود گفت: من و همه همکارانم درخواست توجه ریاست و معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه به حق و حقوق و زندگی پرسنل تحت امر خود و رعایت عدالت در سطح دانشگاه و دانشگاه های مشابه را داریم.
گفتنی است این نامه اعتراضی به دفترریاست جمهوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارسال شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha