رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری بروجن با بیان این‌که تاکنون کمک پرستاران آموزش‌دیده در بیمارستان‌های دولتی چهار محال بختیاری به‌کار گرفته نشدند، گفت: بیمارستان‌های دولتی اعتبار و ردیفی برای این افراد ندارند.

بیمارستان های دولتی بودجه ای برای جذب کمک پرستار ندارند

سلامت نیوز: رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری بروجن با بیان این‌که تاکنون کمک پرستاران آموزش‌دیده در بیمارستان‌های دولتی چهار محال بختیاری به‌کار گرفته نشدند، گفت: بیمارستان‌های دولتی اعتبار و ردیفی برای این افراد ندارند.

به گزارش سلامت نیوز، مهدی شیروانی‌ در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری با بیان این‌که در این استان بیش از ۲۰۰ نفر برای تربیت کمک‌پرستار توسط جهاد دانشگاهی با هزینه فراوان آموزش دیدند، افزود: اما هنوز هیچ یک به‌کار گرفته نشدند.

وی با بیان این‌که مقرر بود این افراد براساس شرح وظایف کمک پرستاری در بیمارستان‌ها فعالیت کنند، ادامه داد: هم‌اکنون با به‌کار نگرفتن این افراد عملاً کار بیماران توسط همراه بیمار، نیروهای خدماتی و گاهاً پرستاران انجام می‌شود و چه بسار بسیاری از کارهای بیمار نیز بر زمین می‌ماند.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری شهر کرد با اشاره به زمان و هزینه تلف‌شده در آموزش کمک‌پرستاران گفت: در عمل اتفاق خاصی هم نیفتاد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha