نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: بحث انتقال آب خط قرمز خوزستان است و نماینده‌های استان اجازه این کار را نمی‌دهند.

انتقال آب خوزستان خط قرمز است/ کلانتری عزل شود

سلامت نیوز:نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: بحث انتقال آب خط قرمز خوزستان است و نماینده‌های استان اجازه این کار را نمی‌دهند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر؛ مجید ناصری نژاد دوشنبه شب در جمع خبرنگاران عنوان کرد: با رئیس سازمان محیط زیست کشور در حاشیه شورای اداری خوزستان صبحت کردم و وی نه تنها نامه خود را انکار نکرد، بلکه با صراحت تمام و اصرار گفت خوزستان مشکل آب ندارد ولی مشکل مدیریت آب دارد؛ در صورتی که این حرف کاملا غلط است و همه به وضوح می بینند که مشکل جدی آب داریم و همه تالاب ها، نخلستان ها و زمین های کشاورزی مشکل داشته و مردم گرفتار هستند.

وی افزود: بیان این حرف از سوی معاون محیط زیست رئیس جمهور خطرناک است و از رئیس‌جمهور می خواهیم که سریعا به این موضوع عکس العمل نشان بدهد و کلانتری را عزل کند و زخمی که بر دل پردرد خوزستانی ها زده را مرحم بگذارد و اجازه ندهد که این قضیه ادامه پیدا کند.

ناصری نژاد گفت: واقعا در زمینه آب در تنگنا هستیم و بحث انتقال آب خط قرمز خوزستان است. کلانتری در نامه خود به طور کلی گفته که آب مازاد دارد و انتقال آب از خوزستان مشکلی ندارد؛ پس این انتقال برای صنعت، کشاورزی و شرب و غیره است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سال های زیادی دولت این بحث را به صورت انحرافی مطرح کرده که آب را  برای شرب منتقل می کند ولی مگر استان های کویری چقدر مشکل آب دارند، آنها آب شرب، کشاورزی و صنعت بیشتر از ما دارند

وی افزود: فضای سبز استان های دیگر چندین برابر خوزستان وحتی بالاتر از تهران است و با این وضعیت اعلام می کنند مشکل آب شرب دارند ولی ما اصلا چنین چیزی را قبول نداریم چون بهانه است. سال گذشته دبیر دولت نامه ای محرمانه به وزاری دولت ابلاغ کرد که نسبت به انتقال آب از طریق بهشت آباد توجه داشته و این کار را تسریع ببخشند؛ سال گذشته همان موقع در مجلس اعتراض و به رئیس جمهور نیز مخالفت خود را اعلام کردیم که با پیگیری نمایندگان لغو شد.

 ناصری نژاد تصریح کرد: ما به اندازه توان خود در حال پیگیری، ایستادگی، حرف زدن، مکاتبه، دعوا و پیگیری موضوع هستیم.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha