یک متخصص طب سنتی در رابطه با بهترین راهکار‌ها برای تقویت حافظه و جلوگیری از فراموشی توضیحاتی را ارائه کرد.

آسان‌ترین راهکار‌های طب سنتی برای تقویت حافظه

سلامت نیوز: یک متخصص طب سنتی در رابطه با بهترین راهکار‌ها برای تقویت حافظه و جلوگیری از فراموشی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش سلامت نیوز،حسین محمدی در گفت و گو با میزان گفت: یکی از عواملی که سبب تقویت حافظه می‌شود، خوردن چای سنتی، چای سبز و قهوه است، اما کمتر به این موضوع پرداخته شده است.

وی افزود: خوراکی‌ها و مواد غذایی مانند توت، زغال اخته، انگور، مرکبات، اسفناج، هویج، کلم بروکلی، موز، مویز، گوجه فرنگی، نارگیل، گردو، عسل، عناب، تخم مرغ، ماهی و سیب زمینی در تقویت حافظه نقش چشم گیری دارند.

این متخصص طب سنتی یکی از بهترین راهکار‌های تقویت حافظه را ورزش کردن دانست و اظهارکرد: انجام ورزش‌های هوازی نقش قابل توجهی در تقویت حافظه دارد ضمن اینکه افراد باید توجه داشته باشند که برای اینکه دچار فراموشی نشوند باید به اندازه کافی بخوابند.

محمدی جویدن آدامس را یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای تقویت حافظه دانست و تصریح کرد: جویدن آدامس و یا کندر می‌تواند تا حدود زیادی سبب تقویت حافظه شود و این کار جزء یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای تقویت حافظه به شمار می‌آید.

وی خوردن شکلات تلخ را به افرادی که دچار فراموشی می‌شوند توصیه کرد و گفت: پیشنهاد می‌شود افرادی که احساس می‌کنند بیش از اندازه دچار فراموشی می‌شوند روزانه خوردن شکلات تلخ به همراه دمنوش گل مریم را در برنامه‌های خود قرار دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha