مزاحمت های تلفنی مرد میان سال، باعث تشدید اختلاف های خانوادگی و فروپاشی کانون خانوادگی زوج جوان شد.

مزاحمت های تلفنی مرد میانسال و فروپاشی زندگی یک زوج

سلامت نیوز: مزاحمت های تلفنی مرد میان سال، باعث تشدید اختلاف های خانوادگی و فروپاشی کانون خانوادگی زوج جوان شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، زن جوان گفت: عمری با آبرو زندگی کرده ام، اما نزدیک بود به خاطر گناه نکرده آبرویم بر باد رود. شانس آوردم کارشناسان پلیس فتا با تحقیقات علمی خود فردی که حیثیتم را به بازی گرفته بود شناسایی و دستگیرکردند، من از لحظه ای که شکایت کردم تا موقعی که این متهم دستگیر شد آرام و قرار نداشتم، در برابر پرونده ای قرار داشتم که چند زن جوان شاکی آن بودند.

وی ادامه داد: تمام مدارک و مستندات به ظاهر مرا متهم می کرد، اما همان طور که گفتم شانس یارم بود و پلیس حقیقت را کشف کرد، ماجرا از این قرار بود؛ چند وقت قبل شناسنامه و چند برگ دیگر از مدارکم را گم کردم، نمی دانستم که مفقود شدن این مدارک و امروز و فردا کردن من برای پیگیری موضوع چه دردسری برایم درست خواهد کرد.

پلیس می گوید: مردی میان سال که عیالوار بود مدارک این زن را پیدا می کند، او با این مدارک شناسایی یک سیم کارت تلفن همراه با نام و مشخصات او می گیرد. بعد هم از سر شیطنت و مسخره بازی با شماره تلفن هایی به طور تصادفی تماس برقرار می کرد و مزاحم خانم های جوان می شد، یکی از طعمه های این مرد میان سال، زن جوانی بود که با شوهرش اختلاف خانوادگی داشت. متاسفانه ادامه دار شدن مزاحمت های تلفنی مرد میان سال برای زن جوان باعث تشدید اختلاف های خانوادگی او می شود و به فروپاشی کانون خانواده این زن و شوهر می انجامد.

پلیس می گوید: آنها هم شکایت می کنند و پلیس در مرحله اول زن جوان را به عنوان مالک سیم کارت احضار  می کند، زن جوان شوکه می شود.

زن جوان می گوید: واقعیت را به پلیس گفتم، کارشناسان پلیس فتا هم وارد عمل شدند و در کمتر از چهار ساعت، متهم پرونده را درتایباد دستگیر کردند. فکر می کردم با فردی جوان و کم سن و سال روبه رو خواهم شد، اما مردی میان سال را دیدم که از کرده خود اظهار پشیمانی می کرد و نمی دانم با چه عقل و منطقی به چنین کار اشتباهی تن داده بود...

مفقود شدن مدارک خود را بلافاصله اطلاع رسانی کنید

سرهنگ حسن ناگهانی در گفتگو با مهر با اشاره به این پرونده می گوید: با اعلام شکایت چند زن جوان مبنی بر ایجاد مزاحمت های تلفنی، تحقیقات پلیسی بلافاصله آغاز و کارشناسان پلیس فتا فردی را به عنوان مظنون احضار کردند که مشخصات او به عنوان مالک سیم کارت به ثبت رسیده بود.

سرهنگ «حسن ناگهانی» افزود: با بررسی های اولیه مشخص شد که مالک سیم کارت چندی قبل مدارک هویتی خود را گم کرده و متاسفانه سهل انگاری در پی گیری موضوع، فرصت سوء استفاده را برای مرد میان سال فراهم ساخته است.

وی خاطر نشان کرد: در مواردی نیز ممکن است شهروندان عزیز سیم کارت خود را گم کنند و یا این که گوشی تلفن همراه آنها به سرقت برود که در این موارد نیز باید بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع دهند و در خصوص غیر فعال کردن سیم کارت خود اقدام کنند.

وی گفت: تصور اشتباه مرد میان سال نیز با این باور که سیم کارت به نام فردی دیگر ثبت مدارک شده و اعتماد او به ایمن بودن فضای مجازی سبب شد تا دست به چنین کار اشتباهی بزند، اما پلیس فتا با اشرافیت کامل وتحقیقات علمی خود این گونه موارد را به طور دقیق رصد کرده و با افرادی که بخواهند نظم و امنیت و آرامش شهروندان را به خطر بیندازند برخورد جدی می کند.

سرهنگ حسن ناگهانی در پایان تاکید کرد: متاسفانه تهدیدات فضای مجازی کانون خانواده ها و افرادی که ناآگاهانه از آن استفاده می کنند را تهدید کرده و باید در این خصوص خود مراقبتی همراه با شناخت تهدیدها و آسیب ها مد نظر شهروندان عزیز باشد، چرا که گاهی افرادی با ندانم کاری برای خودشان و افراد دیگر مشکلات حیثیتی و ... به وجود می آورند و دچار دردسر می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha