رئیس شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران روز یکشنبه برای ارائه گزارش در خصوص فعالیت کمیته ۱۴ گانه بحران در شب زلزله به صحن شورا خواهد آمد.

حضور شهردار تهران در صحن شورا در خصوص زلزله پایتخت

سلامت نیوز: رئیس شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران روز یکشنبه برای ارائه گزارش در خصوص فعالیت کمیته ۱۴ گانه بحران در شب زلزله به صحن شورا خواهد آمد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، محسن هاشمی در جلسه علنی روز سه شنبه با اشاره به سالروز زلزله بم گفت: این اتفاق جان ۴۰ هزار تن از هموطنان ما را گرفت و در ۱۲ سال گذشته یکی از تلخ ترین حوادث دوران معاصر بود. این اتفاق در طلوع فجر صورت گرفت و مردم را غافلگیر کرد.

هاشمی با بیان اینکه موضوع زلزله باید مورد توجه کلانشهرها به ویژه تهران قرار گیرد اظهار داشت: نباید موضوع زلزله را نه آنقدر کوچک کرد که باعث بی توجهی شود و نه آنقدر بزرگ کرد که باعث وحشت شود ولی دولت باید اعتبارات ویژه ای برای اقدامات پیشگیرانه در خصوص زلزله اختصاص دهد.

رئیس شورای شهر تهران پیشنهاد کرد: ساختمان های جدید باید بیمه مسئولیت داشته باشند زیرا این بیمه سبب افزایش کیفیت ساخت و ساز می شود. همچنین ایمنی ساختمان ها با این بیمه ارتقاء پیدا کرده و ضلع چهارمی در حوزه نظارت شکل می گیرد که باید این بیمه مورد توجه مسئولان شهری قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به درگذشت شاه حسینی از معاونین مهندس بازرگان و نخستین رئیس تربیت بدنی بعد از انقلاب گفت: درگذشت ایشان را به خانواده شان تسلیت می گویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha