سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: در راستای کاهش آلودگی هوا، گشت و پایش شبانه این اداره کل با هدف برخورد با واحدهای آلاینده در شهرستان اراک آغاز شده است.

برخورد با واحدهای آلاینده محیط زیست در استان مرکزی

سلامت نیوز:سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: در راستای کاهش آلودگی هوا، گشت و پایش شبانه این اداره کل با هدف برخورد با واحدهای آلاینده در شهرستان اراک آغاز شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا ، رضا میرزایی اظهار کرد: با توجه به شروع فصل سرد و پدیده وارونگی هوا، پایش‌های مستمر واحدهای بالقوه آلاینده مانند ریخته گری‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش محیط زیست،وی تصریح کرد: به منظور مقابله با تخلفات زیست محیطی واحدهای آلاینده در استان، گشت و نظارت واحدهای صنعتی و تولیدی توسط کارشناسان محیط زیست این اداره کل با جدیت انجام می‌شود.

وی افزود: در این رابطه روز گذشته تیم کارشناسی این اداره کل در حین گشت شبانه، دو واحد آلاینده را که به صورت غیرمجاز نسبت به ایجاد کوره‌های زمینی ذوب ضایعات اقدام کرده و باعث آلودگی هوای شهر اراک شده بودند را شناسایی کردند.

میرزایی تاکید کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست استان برای تحقق اهداف زیست محیطی و به منظور پیشگیری از ایجاد هر گونه آلودگی و تخریب محیط زیست از جمله آب، هوا و خاک، برنامه گشت و پایش شبانه واحد های صنعتی را در سال 96 به طور گسترده در برنامه کاری خود قرار داده است و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha