رییس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی گفت: تاخیر شرکت‌های بیمه گر در پرداخت هزینه‌های اسناد پزشکی باید برطرف شود.

هیچ گونه تاخیر در پرداخت بیمه‌های تکمیلی جایز نیست/ شرکت‌های بیمه گر مشکل را برطرف کنند

سلامت نیوز:رییس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی گفت: تاخیر شرکت‌های بیمه گر در پرداخت هزینه‌های اسناد پزشکی باید برطرف شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  میزان، علی اصغر بیات در برنامه زنده تلویزیونی گفت: بازنشسته ها برای گرفتن هزینه اسناد پزشکی از شرکت های بیمه گر با تاخیر روبرو هستند که این تاخیر در برخی از استان ها گزارش شده است.

وی افزود: در استان های آذربایجان شرقی، خراسان و مرکزی این مشکل وجود داشته است و هیچ گونه تاخیر در پرداخت ها جایز نیست و شرکت های بیمه گر باید مشکل را بر طرف کنند.

رییس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: این پرداخت در مدت 14 روز یا یک ماه بوده و در سالهای گذشته چنین مشکلی وجود نداشته است.

وی درباره افزایش حق بیمه گفت: این مبلغ از رقم 32 هزار تومان به 36 هزار تومان افزایش یافته اما در برابر آن ما بسته های درمانی را 30 تا 40 درصد افزایش داده ایم. به طور مثال بستری فوق تخصصی از 12 میلیون تومان به 14 میلیون تومان افزایش داشته است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha