رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، ضمن بازدید از مناطق زلزله‌زده کرمانشاه گفت:فعالیت‌های انجام شده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در حوزه سلامت حتی تا ۱۰ برابر بیشتر از اقدامات صورت گرفته در زلزله بم است.

اقدامات وزارت بهداشت در زلزله کرمانشاه ۱۰برابر بیشتر از زلزله بم است

سلامت نیوز: رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، ضمن بازدید از مناطق زلزله‌زده کرمانشاه گفت:فعالیت‌های انجام شده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در حوزه سلامت حتی تا ۱۰ برابر بیشتر از اقدامات صورت گرفته در زلزله بم است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وبدا، دکتر محمدمهدی گویا پس از بازدید از مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه درباره اقدامات انجام شده در حوزه سلامت افزود: زلزله بم یک منطقه کوچک را درگیر کرد؛ در حالی که مناطق حادثه دیده در زلزله اخیر کرمانشاه، بسیار وسیع بود و با وجود این وسعت، فعالیت‌های فوق‌العاده خوبی صورت گرفته است.

رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت ادامه داد: خدمات دانشگاه علوم پزشکی مربوطه و وزارت بهداشت در این مناطق به خوبی انجام شده و در حال پیگیری است و در این خصوص مشکل جدی وجود ندارد.

وی گفت: بیمارستان شهدای (بانگر) سرپل ذهاب بسیار مناسب طراحی شده و خدمات آن به صورت منظم در حال ارایه است؛ به نحوی که بخش دیالیز آن از بخش‌های مشابه در بیمارستان‌های شهرهای بزرگ هم بهتر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha