مدیرعامل صندوق بیمه‌ اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از واریز عیدی ۴۳ هزار مستمری بگیر تحت پوشش این صندوق همزمان با حقوق بهمن ماه خبر داد.

سلامت نیوز: مدیرعامل صندوق بیمه‌ اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از واریز عیدی ۴۳ هزار مستمری بگیر تحت پوشش این صندوق همزمان با حقوق بهمن ماه خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، محمدرضا رستمی درباره زمان واریز عیدی مستمری بگیران تحت پوشش این صندوق اظهار کرد: 43 هزار مستمری بگیر تحت پوشش ما عیدی خود را همزمان با حقوق بهمن‌ماه خود دریافت می‌کنند.

وی درباره میزان این عیدی گفت: سال گذشته میزان عیدی واریزی به طور میانگین 300 هزار تومان بود که برای امسال نیز بر حسب میزان حقوق دریافتی افراد متفاوت است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر افزود: در حال حاضر یک میلیون و 300 هزار نفر تحت پوشش این صندوق هستند و 43 هزار نفر مستمری دریافت می‌کنند اما از آنجایی که این صندوق نوپاست هنوز بازنشسته‌ای نداریم و اولین گروه بیمه پردازان صندوق در سال 99 بازنشسته می‌شوند.

رستمی با اشاره به قانون جدید بازنشستگی پیش از موعد در این صندوق نیز گفت: یک فرد بیمه شده صندوق با رسیدن به سن 65 سالگی و با سابقه پرداخت 15 سال حق بیمه می‌تواند بازنشسته شود اما طبق قانون جدید پیش از موعد یک فرد با 70 سال سن و 10 سال سابقه پرداخت حق بیمه می تواند از امکان بازنشستگی استفاده کند.

وی افزود: تا کنون 3000 پرونده بازنشستگی پیش از موعد بررسی و نهایی شده و 6500 پرونده دیگر در دست اقدام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha