درپی انتشار خبرحذف بودجه مقابله با گرد و غبار جنوب کشور از لایحه بودجه 97 در فضای مجازی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: این طرح هنوز به صحن مجلس نیامده بنابراین نمی توان عنوان حذف شده بر آن گذاشت و به طور حتم آن را دنبال می کنیم.

پیگیر تصویب اعتبار مقابله با گرد و خاک در صحن مجلس هستیم

سلامت نیوز: درپی انتشار خبرحذف بودجه مقابله با گرد و غبار جنوب کشور از لایحه بودجه 97 در فضای مجازی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: این طرح هنوز به صحن مجلس نیامده بنابراین نمی توان عنوان حذف شده بر آن گذاشت و به طور حتم آن را دنبال می کنیم.

به گزارش سلامت نیوز، علی ساری در گفت وگو با ایرنا افزود: ردیف اعتباری برای مقابله با گرد و غبار جنوب کشور 150 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی است که برای تخصیص آن زحمات بسیاری کشیده شده اما در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی حذف شده است.
ساری تصریح کرد: ردیف اعتباری این طرح مربوط به برداشت از صندوق توسعه ملی است اما برای اختصاص بودجه آن باید از رهبری اجازه گرفته شود.
معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست صبح امروز مدعی حذف بودجه مقابله با گرد و غبار خوزستان در سال 97 شده بود.
نایب رییس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدارمجلس نیز، از معلق بودن اعتبار ریزگردها درلایحه بودجه به دلیل نبود مجوز برای برداشت ازصندوق توسعه ملی خبر داد.
پس از بحران های ایجاد شده در بهمن سال گذشته خوزستان مقرر شد 150 میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی برای مقابله با گرد و خاک جنوب کشور و رفع مشکل برق خوزستان اختصاص یابد اما تاکنون کارمطالعاتی جامع و کامل برای ارزیابی به نسبت دقیقی درجهت مشخص شدن اعتبارات مورد نیاز برای حل مشکل ریزگردها انجام نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha