سلامت نیوز : نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌انداری مرکز ناباروری اردبیل در کوتاهترین زمان و با تکنولوژی روز نشانگر تلاش جهادگرنه اعضای جهاد دانشگاهی اردبیل است.

به گزارش ایسنا ؛ جواد صبور در بازدید از مرکز ناباروری و تحقیقات سلول‌های بنیادین جهاد دانشگاهی اردبیل اظهار كرد: استان اردبیل استانی مرزی است و در مسیر عبور و مرور تمدن قرار گرفته است و این مرکز می‌تواند علاوه بر برآورده کردن نیاز مردم این استان و استان‌های همجوار نیاز درمانی ناباروری کشورهای همسایه را نیز پاسخ دهد.

وی تجهیزاین مرکز با تجهیزات پیشرفته با تکنولوژی جهانی و حضور متخصصین مرتبط در این مرکز را نشانه وجود پتانسیل مطلوب پزشکی ودرمانی دراستان اردبیل عنوان کرد و افزو: در گذشته مردم استان اردبیل برای استفاده این امکانات هزینه هنگفت را تحمل کرده به استان‌های دیگر سفر می‌کرند و این امکانات به برکت تلاش جهادگران اردبیل در استان مهیا شده و قابل تقدیر است.

وی اظهار كرد: نیروهای جهاد دانشگاهی در این مرکز واقعا تلاش مجاهدانه‌ای را انجام داده‌اند و در کوتاهترین زمان مرکزی با تجهیزات پیشرفته‌ای را راه‌اندازی کرده‌اند، این در حالی است که راه‌اندازی چنین مرکزی در حالت عادی نیاز به یک سال تلاش دارد.

نماینده مردم اردبیل تشکیل 170 پرونده در اولین روزهای فعالیت این مرکز را نشانه اعتماد مرد به این مرکز دانست واظهار كرد: بازدید و توجه مسوولین فرهیختکان جهت حمایت مادی و معنوی از این مرکز ضروری است.

در ادامه این بازدید اکبر قاسمی رییس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل نیر در این دیدار با اشاره به این‌که «این مرکز در طول 47 روز ایجاد، تجهیز و راه اندازی شده است» اظهار كرد: اعضای جهاد دانشگاهی در این مدت تلاش‌های شبانه‌روزی کردند و موفق شدند این مرکز را با آخرین تکنولوژی دنیا ایجاد نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha