رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: به دلیل یخ زدگی معابر و احتمال بروز مشکل برای شهروندان، نیروهای اورژانس همچنان در جاده ها، خیابان های اصلی و معابر با ریسک خطر مستقر هستند.

نیروهای اورژانس همچنان در جاده ها و خیابان های اصلی مستقر هستند

سلامت نیوز: رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: به دلیل یخ زدگی معابر و احتمال بروز مشکل برای شهروندان، نیروهای اورژانس همچنان در جاده ها، خیابان های اصلی و معابر با ریسک خطر مستقر هستند.

به گزارش سلامت نیوز، پیرحسین کولیوند در گفت و گو با ایرنا افزود: تمام نیروهای اورژانس در زمان برف شدید در استان های مختلف کشور فراخوانده شدند و تمام نیروها حضور داشتند.
وی تصریح کرد: به عنوان نمونه در ٢٤ ساعت گذشته برای حوادث ناشی از برودت سرما ٢٤١ مورد ماموریت در استان تهران توسط نیروهای اورژانس انجام شد.
کولیوند ادامه داد: حدود ١١٦ نفر از این افراد به بیمارستان ها اعزام شد اما خوشبختانه حوادث خیلی حاد نبود ولی نیاز به مراقبت های درمانی داشتند.
وی اضافه کرد: به همین دلیل به مردم توصیه می شود چون همچنان بسیاری از کوچه ها و معابر لغزنده است حتی المقدور رعایت کنند تا دچار شکستگی نشوند.
رئیس سازمان اورژانس کشور همچنین به مردمی که از بخاری های گازی استفاده می کنند توصیه کرد مراقب مسمومیت ها باشند و ادامه داد: مردم در صورتی که دچار سرگیجه، سردرد و حالت تهوع شدند حتما با شماره ١١٥ اورژانس تماس بگیرند.
وی اظهار داشت: همچنین همه شهروندان در صورت نیاز به خدمات فوریت های پزشکی با شماره ١١٥ تماس برقرار کنند چون اکنون همه نیروهای اورژانس آماده خدمات رسانی هستند.
وی با بیان اینکه تلاش ما بیشتر روی پیشگیری است، افزود: در این مدت نیروهای اورژانس خوب عمل کردند و به عنوان یک گروه کاملا جهادی و ایثارگر فعالیت داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha