وزیر بهداشت با بیان اینکه سازمان انتقال خون از نظر کمی و کیفی مشکلی ندارد، بیان کرد: از سازمان پُست و حتی پست‌های خصوصی می‌توان برای کارهای خدماتی، ارسال خون و فرآورده‌های آن استفاده کرد.

سازمان انتقال خون از نظر کمی و کیفی مشکلی ندارد

سلامت نیوز: وزیر بهداشت با بیان اینکه سازمان انتقال خون از نظر کمی و کیفی مشکلی ندارد، بیان کرد: از سازمان پُست و حتی پست‌های خصوصی می‌توان برای کارهای خدماتی، ارسال خون و فرآورده‌های آن استفاده کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا، دکتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در جلسه شورای معاونان سازمان انتقال خون ایران، اظهار کرد: خدمات سازمان انتقال خون علاوه بر بیماران نیازمند، در زمان وقوع حوادثی مانند سیل، زلزله و حوادث ترافیکی نیز ارائه می‌شود که بسیار ارزشمند است.

وزیر بهداشت تصریح کرد: اگر خدمات سازمان انتقال خون مناسب نباشد، همه معترض می‌شوند اما خوشبختانه از نظر کمی و کیفی مشکلی نداشتیم، البته بشر کمال طلب است و دوست دارد در زمان کوتاه بیشترین اقدامات را با کمترین هزینه و کیفیت بالا انجام دهد.

هاشمی ضمن تاکید بر لزوم سرمایه‌گذاری برای رسیدن به اهداف، یادآور شد: از سازمان پُست و حتی پست‌های خصوصی می‌توان برای کارهای خدماتی، ارسال خون و فرآورده‌های آن استفاده کرد تا با هزینه کم و دقت بالا، فرآورده‌ها را به دست نیازمندان رساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha