پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
کد خبر: 236716

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: آزمون دستیاری فوق تخصصی صبح امروز، پنج‌شنبه 12 بهمن ماه در تهران به صورت الکترونیک برگزار شد.

آزمون دستیاری فوق تخصصی امروز برگزار شد

سلامت نیوز: رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: آزمون دستیاری فوق تخصصی صبح امروز، پنج‌شنبه 12 بهمن ماه در تهران به صورت الکترونیک برگزار شد.

به گزارش سلامت نیوز، دکتر محمد حسین پورکاظمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری آزمون کتبی پذیرش دستیار فوق تخصصی بالینی پزشکی (سی و پنجمین دوره) طی صبح امروز پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ماه، اظهار کرد: این آزمون به صورت الکترونیک در تهران برگزار شد.

وی با اشاره به ثبت نام ۶۳۹ نفر در این آزمون گفت: این آزمون در دو مرحله کتبی و شفاهی برگزار شد و داوطلبانی که حد نصاب نمره را بیاورند، به مصاحبه شفاهی این آزمون دعوت خواهند شد.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی اظهار کرد: کارت ورود به جلسه آزمون دستیار فوق تخصصی بالینی پزشکی روز سه‌شنبه ۱۰ بهمن ماه توزیع شده بود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: داوطلبان شرکت‌کننده در این آزمون می‌توانند اخبار مرتبط با آزمون کتبی پذیرش دستیار فوق تخصصی بالینی پزشکی و زمان و نحوه اعلام نتایج را با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir پیگیری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha