سرپرست مرکز اورژانس تهران گفت: ماموریت‌های مرکز موتورلانس اورژانس تهران در حال حاضر به 20 هزار ماموریت در ماه رسیده است.

اجرای 20 هزار ماموریت ماهانه در مرکز موتورلانس اورژانس تهران

سلامت نیوز: سرپرست مرکز اورژانس تهران گفت: ماموریت‌های مرکز موتورلانس اورژانس تهران در حال حاضر به 20 هزار ماموریت در ماه رسیده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا، پیمان صابریان در آیین تقدیر از تکنسین‌های موتورلانس مرکز اورژانس تهران اظهار کرد: ما همیشه به فکر شما تکنسین‌های اورژانس هستیم و در تلاش می‌کنیم شرایط را برای شما بهبود ببخشیم البته دسترسی به این اهداف زمانبر است و در مدت کوتاهی محقق نمی‌شود.

وی افزود: از ۵ مرداد ماه سال ۱۳۹۵ که موتورلانس‌ها افتتاح شد روزانه ۷ هزار ماموریت انجام می‌دادیم که در حال حاضر آمار ماموریت‌های ما با توجه به کاهش نیرویی که رخ داد به روزانه ۲۰ هزار ماموریت رسیده است. کاهش نیرو باعث شد استقرار را در برخی نقاط کاهش دهیم.

صابریان با تاکید براینکه کمبود نیرو در اورژانس تهران جدی است، یادآور شد: در حال حاضر و با توجه به بافت شهر تهران و ترافیک تقریبا ۲۰۰ موتورلانس کم داریم.

وی افزود: موتورهای ما ۳۰۰ سی سی است اگر گواهینامه ۱۰۰۰ بگیریم این برای ما یک مشکل است چون ما و تکنسین‌ها که وارد اورژانس می‌شوند سن پایینی دارند و نمی‌توانند گواهینامه داشته باشند.

سرپرست اورژانس تهران تصریح کرد: هنوز مردم اطلاعاتی از موتورلانس ندارند بنابراین واجب است طوری ظاهر شوید که اطمینان مردم جلب شود.

صابریان یادآور شد: در بحث اسکان موتورلانس‌ها ما با شهرداری و جاهای مختلف رایزنی کردیم و ۱۰ روز پیش با سردار مهماندار صحبت کردیم تا بتوانیم از راهور محلی برای استقرار بگیریم که به نقاط پیک نزدیک باشد.

وی با توجه به ماموریت موتورلانس‌ها، بیان کرد: ماموریت‌های شما در طول روز به جز روزهای بارانی و برفی ۶۵۰ تا ۷۵۰ ماموریت است که امیدواریم با افزایش تعداد نقاط به هزار ماموریت برسیم. برای پلاک‌ها هم صحبت کردیم و قرار است شماره گذاری کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha