مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: میزان غلظت گرد و غبار در اهواز در ساعت 11 صبح امروز، به بیش از 47 برابر حد مجاز رسیده است.

غلظت گرد و غبار در اهواز به بیش از 47 برابر حد مجاز رسید

سلامت نیوز:مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: میزان غلظت گرد و غبار در اهواز در ساعت 11 صبح امروز، به بیش از 47 برابر حد مجاز رسیده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،شهریار عسکری  در خصوص میزان آلاینده‌های گرد و غبار امروز در خوزستان اظهار کرد: در پی وقوع گرد و غبار در خوزستان طبق آخرین اندازه‌گیری‌ها تا ساعت11 صبح امروز (سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه) میزان ذرات ریزگرد در هوای اهواز 7135 میکروگرم بر مترمکعب بوده است.

وی افزود: با توجه به اینکه میزان حد مجاز آلاینده‌ها در هوا 150 میکروگرم بر مترمکعب است، اکنون غلظت گرد و غبار در اهواز به بیش از 47 برابر حد مجاز است.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: همچنین میزان ریزگردها در امیدیه 636 میکروگرم بر مترمکعب، در سوسنگرد 238 میکروگرم بر مترمکعب، در آبادان 167 میکروگرم بر مترمکعب، در حمیدیه 1317 میکروگرم بر مترمکعب، در بهبهان 117 میکروگرم بر مترمکعب، در بندر امام 215 میکروگرم بر مترمکعب، در رامشیر 249 میکروگرم بر مترمکعب، در دزفول 110 میکروگرم بر مترمکعب و در خرمشهر 126 میکروگرم بر مترمکعب اندازه‌گیری شده است.

عسکری بیان کرد: بدین ترتیب میزان غلظت ریزگردها در حمیدیه به بیش از 8 برابر و در امیدیه به بیش از 4 برابر حد مجاز رسیده است.




برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha