معاون عملیات امداد و نجات سازمان هلال احمر با اعلام اعزام 80 امدادگر دیگر به محل کشف لاشه هواپیما گفت: باتوجه به شرایط جوی نامساعد احتمال انتقال اجساد به پایین بعید است.

اعزام 80 امدادگر به محل لاشه هواپیما/احتمال انتقال اجساد کم است

سلامت نیوز:معاون عملیات امداد و نجات سازمان هلال احمر با اعلام اعزام 80 امدادگر دیگر به محل کشف لاشه هواپیما گفت: باتوجه به شرایط جوی نامساعد احتمال انتقال اجساد به پایین بعید است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،شاهین فتحی درباره آخرین وضعیت انتقال پیکر مسافران هواپیمای تهران یاسوج که چند روز پیش دچار سانحه سقوط شده بود، به خبرنگار ایلنا گفت: از ساعت ۶ صبح امروز ۸۰ امدادگر دیگر به‌صورت پیاده به محل کشف لاشه هواپیما اعزام شدند.

او با بیان اینکه انتقال اجساد با دشواری بسیار همراه است، تصریح کرد: اجساد کشف شده را به پشت قله انتقال می‌دهیم تا در صورت امکان با بالگرد به پایین منتقل شود اما باتوجه به وضعیت منطقه مشخص نیست که بتوانیم پیکری را به پایین منتقل کنیم.

او ادامه داد: امکان پرواز بالگرد باتوجه به شرایط جوی در منطقه وجود ندارد و قاعدتا اجساد باید به صورت زمینی و پیاده منتقل شود.

معاون عملیات امداد و نجات سازمان هلال احمر با اشاره به شرایط تامناسب جوی از امروز صبح گفت: منطقه بسیار سرد است و در ارتفاعات بارش برف آغاز شده و منطقه کاملا پوشیده از برف است. این امر کار را برای نیروهای امدادی بسیار سخت می‌کند.

او با بیان اینکه لاشه هواپیما متلاشی شده و کار جمع‌آوری اجساد سخت است، گفت: هنوز آمار دقیقی از تعداد جسدها نداریم چراکه برخی از اجساد به شدت آسیب دیده و نمی‌توان آمار دقیقی ارائه داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha