مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: در حال حاضر شرایط جوی در منطقه سقوط هواپیما به نحوی است که ابرهای متراکم تا نیمه کوه وجود دارد، مه و ابر شدید است و وضعیت آب و هوایی امکان و اجازه عملیات را نمی‌دهد.

وضعیت نامناسب جوی عملیات انتقال پیکرها را متوقف کرد

سلامت نیوز: مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: در حال حاضر شرایط جوی در منطقه سقوط هواپیما به نحوی است که ابرهای متراکم تا نیمه کوه وجود دارد، مه و ابر شدید است و وضعیت آب و هوایی امکان و اجازه عملیات را نمی‌دهد.

به گزارش سلامت نیوز، منصور شیشه‌فروش امروز در گفت‌وگو با فارس در اصفهان در خصوص روند عملیات در منطقه سقوط هواپیمای شرکت آسمان اظهار کرد: در حال حاضر شرایط جوی به نحوی است که ابرهای متراکم تا نیمه کوه وجود دارد، مه و ابر شدید است و وضعیت آب و هوایی امکان و اجازه عملیات را نمی‌دهد.

وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی موجود، تیم‌ها به صورت آماده‌باش حضور دارند و به محض این‌که وضعیت هوا اجازه داد عملیات را به صورت زمینی و هوایی مجدداً آغاز می‌کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان با اشاره به استقرار پنج تیم از کوهنوردان خبره در منطقه سمیرم، بیان داشت: این تیم‌ها به محض باز شدن هوا با هماهنگی که به عمل می‌آید برای انجام عملیات اقدام می‌کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به کوهستانی بودن منطقه، وضعیت آب و هوا به صورت لحظه به لحظه است و در حال حاضر نیز تراکم ابر شدیدی داریم، بنابراین هواشناسی به صورت مستمر و مرتب گزارش‌ها را ارائه می‌دهد.

شیشه‌فروش در پایان بیان داشت: در سی‌سخت تیم جمعیت هلال احمر کشور حضور دارند، در منطقه پادنای سمیرم هم تیم‌های امدادی و کوهنورد مستقر هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha