سلامت نیوز : عضو كمیسیون بهداشت و درمان مجلس وجود بیمه‌های متعدد همچون بیمه بانك‌ها، صدا و سیما و ... را مخل نظام كل بیمه‌ای كشور دانست.

سیامك مره‌صدق در گفت‌وگو با ایسنا، با ارزیابی مثبت از طرح تجمیع صندوق‌های بیمه‌ای تصریح كرد: با تحقق صحیح این امر توان سازمان‌های بیمه‌گر برای این‌كه حداقل پوشش بیمه‌ای را برای تعداد وسیع‌تری از مردم ایجاد كنند، بیشتر می‌شود.

نماینده كلیمیان در خانه ملت با تاكید بر این‌كه سیاست‌گذاری در سیستم بهداشتی و درمانی باید واحد شود، اظهار كرد: باید كف بیمه‌ای واحد برای تمام آحاد جامعه تعریف شود تا همه از حداقل خدمات بیمه‌ای برخوردار شوند، علاوه بر آن هر كس خواست تحت پوشش بیمه كامل‌تری قرار گیرد می‌تواند از بیمه مكمل استفاده كند.

مره‌صدق ضمن اعلام موافقت جدی با قانون تجمیع صندوق‌های بیمه‌ای، خاطرنشان كرد: این حركتی كاملا عادلانه و در راستای تحقق عدالت در سلامت است، ضمن این‌كه همه مردم طبق قانون باید از حداقل بیمه به طور یكسان برخورد ار شوند.

وی افزود: البته اگر تجمیع بیمه‌ها موجب نارضایتی در میان این بیمه‌ شدگان شود اهمیتی ندارد، چراكه اصلا معنا ندارد برای جلوگیری از ایجاد نارضایتی میان قشری خاص، كل نظام بهداشتی و درمانی كشور را فلج كنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha