رییس فراکسیون کارگری مجلس واریز سهم درمان تامین اجتماعی به حساب خزانه را نقض حقوق کارگران وکارفرمایان دانست.

واریز سهم درمان تامین اجتماعی به حساب خزانه نقض حقوق کارگران و کارفرمایان است

سلامت نیوز: رییس فراکسیون کارگری مجلس واریز سهم درمان تامین اجتماعی به حساب خزانه را نقض حقوق کارگران وکارفرمایان دانست.

به گزارش سلامت نیوز، علیرضا محجوب در گفت وگو با خانه ملت، بند ز تبصره 7 بودجه 97 که سازمان تامین اجتماعی را مکلف می نماید سهم درمان را از کل حق بیمه به حساب خزانه دولت واریز نماید را نقض حقوق کارگران و کارفرمایان دانست و گفت: کارگران این موضوع را فراموش نمی کنند که برای جلب رضایت یک وزیر و وزارت خانه اش حقوق فقرا را نقض و مالکیت آنها را نادیده گرفتند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، افزود: چرا جای این اقدام هزاران میلیارد سپرده های بانکی دانشگاه های علوم پزشکی به خزانه باز نمی گردد تا صرف پرداخت معوقات کارگران و پرستاران بیمارستان ها شود.

وی ادامه داد: حقوق عده ای را در بانک سپرده می کنند و سود می گیرند و از سویی حقوق نیمی از ملت  را به خزانه می سپارند!

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم، با اشاره به ضرب المثل معروف قربان برم خدا را؛ یک بام و دو هوا را یادآور شد: این مصوبه که به اسم ایجاد شفافیت در دولت تصویب و به تایید نمایندگان ملت رسید، مجوز ایجاد انشقاق در ساختار و یکپارچگی بزرگترین صندوق بیمه ای خواهد بود البته به حول و قوه الهی کارگران اجازه این کار را نخواهند داد.

رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ابعاد این اقدام ناصحیح فراتر از آن چیزی است که این روزها گفته می شود بنابراین ضمن روشنگری تمام تلاش ها معطوف به استیفای کامل حقوق حقه کارگران و بازنشستگان خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha