وکیل دانش آموزان شین آبادی از قول مساعد وزیر بهداشت برای اعزام این دانش آموزان به خارج از کشور خبر داد.

اعزام دانش‌آموزان شین‌آباد برای درمان به خارج از کشور

سلامت نیوز: وکیل دانش آموزان شین آبادی از قول مساعد وزیر بهداشت برای اعزام این دانش آموزان به خارج از کشور خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، وحید احمدی‌نیاز، وکیل دانش‌آموزان شین‌آبادی با اشاره به جلسه روز گذشته با وزیر بهداشت، اظهار داشت: روز گذشته به منظور پیگیری ادامه درمان دانش‌آموزان شین‌آباد، جلسه‌ای با وزیر بهداشت داشتیم و آقای هاشمی قول مساعد دادند که بعد از تعطیلات عید ۱۲ نفر آنها برای ادامه درمان به خارج از کشور اعزام شوند.

وی با اشاره به اینکه وزیر بهداشت حتی این موضوع را مطرح کردند که اگر برای اعزام بچه‌ها مشکلی وجود داشته باشد، خود ایشان با هزینه شخصی آنها را اعزام خواهد کرد، گفت: رییس بیمارستان رسما به من اعلام کرده است که امکان ادامه درمان با وضعیت فعلی دیگر وجود ندارد و با این شرایط درمانشان حداقل تا ۱۵ سال دیگر ادامه پیدا می کند.

احمدی‌نیاز همچنین به جلسه امروز خود با علی مطهری (نائب رییس مجلس) برای پیگیری مشکلات دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: ایشان نیز  نسبت به پیگیری و احقاق حق کودکان متعهد شدند و قول دادند که با پیگیری، دولت را ملزم به پرداخت حق آنها خواهند کرد.

وی ادامه داد: آقای مطهری در باب اعزام دانش‌آموزان شین‌آبادی به خارج از کشور قول مساعد دادند و قرار شد نشستی فوری با وزیر بهداشت در این رابطه داشته باشند.

وکیل دانش آموزان شین آبادی اضافه کرد: همچنین در این جلسه در باب پرداخت ارش برابر به دختران و همچنین دیه ۲ دختر فوت شده، رفع مشکلات آموزشی و به کارگیری روانپزشکان وعده‌هایی داده شد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha