رئیس نظام پرستاری کهگیلویه و بویر احمد، از طولانی شدن مطالبات معوق پرستاران گلایه کرد و گفت: مطالبات پرستاران بیمارستان امام دهدشت به 15 ماه رسیده است.

مطالبات معوق پرستاران دهدشتی به 15 ماه رسید

سلامت نیوز: رئیس نظام پرستاری کهگیلویه و بویر احمد، از طولانی شدن مطالبات معوق پرستاران گلایه کرد و گفت: مطالبات پرستاران بیمارستان امام دهدشت به 15 ماه رسیده است.

به گزارش سلامت نیوز، کاظم خشت زر در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری کشور در خصوص تاخیر در پرداخت مطالبات پرستاران دهدشت گفت: معوقات پرستاران بیمارستان امام خمینی دهدشت به ۱۵ ماه رسیده است . این در حالی است که پرستاران به وعده وزیر بهداشت دل خوش کرده بودند.

وی ادامه داد: هرچند گوش پرستاران از شنیدن وعده های هر ساله مسئولین در خصوص رفع موانع خدمتی آنان پر شده بود اما انتظار می رفت با وعده وزیر بهداشت حداقل خواسته پرستاران که پرداخت بخشی از مطالبات بود گشایشی ایجاد شود.

رئیس نظام پرستاری کهکیلویه خاطر نشان کرد: در حالی که ام المطالبات پرستاران که اجرای تعرفه گذاری پرستاری است هر سال به بهانه ای خاک می خورداما انتظار میرود حداقل در پرداخت مطالبات به حق پرستاران خلل و تعللی صورت نگیرد.

وی با بیان این که تاخیر در پرداخت معوقات پرستاران سبب می شود که معیشت آنان با مشکل مواجه شود ، افزود: تاخیر ۱۵ ماهه مطالبات برای پرستارانی که در منطقه محروم با جان و دل مایه میگذارند و تنها منبع در آمد شان از طریق کار فشرده در مراکز درمانی است، گناهی نابخشودنی به شمار می رود.

خشت زر در پایان یادآور شد: علاوه بر تاخیر طولانی در پرداخت کارانه متاسفانه شاهد تاخیر چهار ماهه در پرداخت حقوق پرستاران طرحی و شرکتی نیز هستیم .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha