عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با انتقاد از اجاره سوله های مدیریت بحران در تهران، گفت: سوله های مدیریت بحران با هدف کسب درآمد به افراد غیر واگذار می شود.

سوله های مدیریت بحران تهران تغییر کاربری داده اند

سلامت نیوز: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با انتقاد از اجاره سوله های مدیریت بحران در تهران، گفت: سوله های مدیریت بحران با هدف کسب درآمد به افراد غیر واگذار می شود.

به گزارش سلامت نیوز، سلمان خدادادی در گفت وگو با خانه ملت، درباره اظهارات رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران مبنی براینکه 18 سوله جدید بحران در تهران ساخته شده است، گفت: از مسئولان ذی ربط در این خصوص باید پرسید که با سوله های قدیمی که از گذشته در تهران وجود داشت، چه مشکلی از تهران حل شده و چه استفاده هایی از این سوله ها می شود.

نماینده مردم ملکان درمجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه سوله های قدیمی تهران در حال حاضر کاربری مناسبی ندارد، افزود: آیا این سوله ها و فضاها دراختیار سازمان مدیریت بحران قرار دارد، هزینه ها و سرمایه گذاری های بسیاری درخصوص ساخت و ایجاد این سوله ها برای مواقع بحرانی صرف شده است؛ اما متاسفانه هیچکدام از سوله ها در دست ستادمدیریت بحران قرار ندارد.

وی با بیان اینکه سوله های مدیریت بحران در دست تهیه کنندگان و سازندگان فیلم در صدا و سیما قرار دارد، تصریح کرد: سوله ها برای کمک به مردم و نگهداری از افراد در شرایط بحرانی در نظر گرفته شده است، نه اینکه این سوله ها را به مسائل دیگر اختصاص داد؛ در شرایطی پس از وقوع زلزله مردم به مجموعه ورزشی آزادی پناه بردند، بنابراین مشخص است که از سوله های قدیمی نیز بهره برداری قابل قبولی صورت نگرفته و این سوله ها دراختیار این سازمان نیست.

خدادادی با تاکید براینکه سوله های مدیریت بحران به برخی افراد اجاره داده شده است، گفت: برای افرادی که فعالیت خصوصی دارند، این سوله ها را اجاره داده و قطعا پولی بابت این کار دریافت می کنند؛ هرچند که نمی توان این سوله ها را دراختیار افرادی که کارخصوصی و شخصی کرده و درآمدزایی می کنند رایگان قرار داد، ساختمان ها و سوله هایی که برای روز بحران و شرایط خطر ساخته شده چرا باید دراختیار افراد خارج از ستادمدیریت بحران قرار گیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه ایجاد هرگونه سوله جدید بحران درجهت درآمدزایی قابل قبول نیست، افزود: مدیریت بحران شرایط  قابل قبولی درکشور ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha