دبیر انجمن اسلامی دانشجویان عدالت طلب، ماجرای توهین به پرستاران در برنامه استندآپ کمدی دانشگاه شهید بهشتی را تشریح کرد.

ماجرای توهین استندآپ به پرستاران/ تذکرها را نادیده گرفت

سلامت نیوز: دبیر انجمن اسلامی دانشجویان عدالت طلب، ماجرای توهین به پرستاران در برنامه استندآپ کمدی دانشگاه شهید بهشتی را تشریح کرد.

به گزارش سلامت نیوز، محمد جواد دهقان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری در خصوص اهانت استند آپ کمدی به پرستاران گفت: انجمن اسلامی دانشجویان عدالت طلب دانشگاه شهید بهشتی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و سال نو برنامه عیدانه ای برای دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی روز دوشنبه برگزار کرد .

وی ادامه داد: در این مراسم در مورد بخش استند آپ کمدی مراسم عیدانه با ایشان از طرف انجمن و دانشگاه صحبت های لازم انجام شده بود که مطالبی که ارائه می کند در حدود عرف اجتماعی و ارزش های اسلامی و اخلاقی باشد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان عدالت طلب  با بیان این که کادر اجرایی مراسم در حین اجرا 3 باربه ایشان تذکر داد و به علت عدم توجه ایشان مجبور به قطع اجباری اجرای طنز شد‌یم ، افزود: از 25 دقیقه زمانی که برای ایشان در نظر گرفته شده بودیم تنها 13 دقیقه وی روی سن برنامه اجرا نمود که در این زمان کوتاه با الفاظی ناشایست اقشار مختلف از جمله پرستاران را دستمایه قرار داده به طوری که هیچ یک از مسئولین حاضر در مراسم از حضور ایشان راضی و خرسند نبودند.

وی خاطر نشان کرد: کادر اجرایی پس از اجرا ، بیانیه ای رسمی داده و در آن از دانشجویان پرستاری و پرستاران عذرخواهی نموده و پیگیری رسمی در خصوص این استند آپ کمدی خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha