مدیر کل انتقال خون استان تهران ضمن اعلام برنامه مراکز اهدای خون پایتخت در نوروز ۹۷، از فعال بودن همه روزه مرکز وصال و ستاری در این ایام خبر داد.

نحوه فعالیت مراکز اهدای خون پایتخت در نوروز اعلام شد

سلامت نیوز: مدیر کل انتقال خون استان تهران ضمن اعلام برنامه مراکز اهدای خون پایتخت در نوروز ۹۷، از فعال بودن همه روزه مرکز وصال و ستاری در این ایام خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر سیدمرتضی طباطبایی اظهار کرد: مرکز وصال طبق روال همیشگی از ۸ صبح تا ۸ شب و مرکز تازه تاسیس ستاری از ۸ صبح تا ۷ شب در تمامی روزهای آغازین سال نو فعال هستند.

وی افزود: مرکز ستاری فقط در ۲۹ اسفند ۹۶ و ۱۳ فروردین ۹۷ با سه ساعت کاهش تا ۴ عصر، داوطلبان اهدای خون را پذیرش می‌کند.

مدیرکل انتقال خون استان تهران با بیان اینکه مرکز پیروزی نیز از اول تا دوازدهم فروردین از ۸ صبح تا ۳ عصر برای مراجعه ساکنان شرق تهران دایر است، افزود: سه مرکز ورامین، شهرری و شهریار فقط در روزهای غیر تعطیل نوروز یعنی پنجم الی نهم فروردین  از ۸ صبح تا ۳ عصر فعال هستند.

بنابر اعلام روابط عمومی انتقال خون استان تهران، در نوروز ۹۶ نزدیک به ۱۰ هزار نفر به مراکز اهدای خون استان تهران مراجعه کرده و ۸ هزار و ۲۱۵ نفر خون اهدا کردند. ۵۲ درصد این افراد از اهداکنندگان مستمر خون بودند و سهم آقایان ۹۶ درصد و خانم‌ها تنها چهار درصد بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha