یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
کد خبر: 240260

مواد غذایی مختلفی وجود دارند که میل جنسی را تحریک کرده و موجب ایجاد هیجان در بدن می شوند. انواع مختلفی از غذاها، نوشیدنی ها و ادویه ها می توانند در این موضوع نقش مهمی داشته باشند. برخی از مواد غذایی موثر قبل از رابطه جنسی را در این مطلب معرفی می کنیم.

غذاهای مفید برای قبل و بعد از رابطه جنسی

سلامت نیوز: مواد غذایی مختلفی وجود دارند که میل جنسی را تحریک کرده و موجب ایجاد هیجان در بدن می شوند. انواع مختلفی از غذاها، نوشیدنی ها و ادویه ها می توانند در این موضوع نقش مهمی داشته باشند. برخی از مواد غذایی موثر قبل از رابطه جنسی را در این مطلب معرفی می کنیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از نبض ما، معمولا اولین رابطه جنسی بعد از ازدواج است و فرد باید نکاتی را بعد از اولین رابطه جنسی(زفاف) رعایت کند از جمله اینکه یکسری از مواد غذایی را بعد و قبل از رابطه جنسی در شب عروسی مصرف نکند و بعضی مواد غذایی را حتما میل کند. همچنین به طور کلی بهتر است هر فردی بعد و قبل از رابطه جنسی این نکات تغذیه ای را رعایت کند.

پس از رابطه جنسی حرارت بدن کمی بالا رفته و نیاز به خنک شدن دارید و چه راهی بهتر از یک بستنی خوشمزه و خنک می تواند به شما احساس خوبی بدهد.


مواد غذایی مفید قبل از رابطه جنسی


آجیل

آجیل حاوی مقدار زیادی «روی» است که یکی از عوامل کلیدی موثر بر میل جنسی سالم است. همچنین آجیل حاوی امگا ۳ است که می تواند به دلیل افزایش تولید دوپامین باعث پاسخ جنسی مناسبی شود پس حتما قبل از رابطه جنسی مقداری آجیل مصرف کنید.


توت فرنگی

توت فرنگی با رنگ قرمز خیره کننده خود  با ترکیبی از توت وحشی برای ایجاد  قدرت و میل جنسی ، قبل از رابطه جنسی بسیار مفید است.


قهوه

شما می توانید پیش از رابطه جنسی قهوه مصرف کنید. قهوه کمک می کند تا شما احساس هشیاری داشته، جریان خون شما بهبود یافته و استقامت شما را در طی رابطه جنسی، افزایش می دهد.

چغندر

چغندر حاوی تریپتوفان و بتایین است که به احساسات مثبت مخصوصا در هنگام رابطه جنسی کمک می کند. همچنین چغندر حاوی ماده ای است که به افزایش هورمون های جنسی در بدن کمک می کند.


غذاهای دریایی

غذاهای دریایی و انواع ماهی گزینه خوبی برای تحریک میل جنسی هستند زیرا سرشار از امگا ۳ بوده و به همراه ادویه ها، هیجان و میل جنسی را افزایش می دهد.


آووکادو

جادوی آووکادو برای تمام نواحی بدن بر کسی پوشیده نیست . مصرف آووکادو برای مردان توصیه می شود زیرا تاثیر مستقیم و مثبتی بر بیضه ها و تولید اسپرم داشته ونه تنها باعث قدرت جسمی شده  بلکه باعث افزایش توانایی افراد در تحریک و اشتیاق جنسی می شود. آووکادو در تقویت سیستم ایمنی بدن و میل جنسی سودمند است.

شکلات تلخ

شکلات همیشه مورد علاقه اکثر افراد بوده و در تولید انرژی و هیجان بالا شناخته شده است. در شکلات تلخ دو ماده فنتیلامین و تریپتوفان وجود دارد که این دو عنصر به ما کمک می کنند تا میل بیشتری به روابط جنسی همراه با عشق و احساسات داشته باشیم و سروتونین  بیشتری در مغزمان ایجاد شود.


آب انار

نوشیدن آب انار، سطح کورتیزول را کاهش می دهد، در نتیجه افزایش تستوسترون در مردان و زنان صورت می گیرد. علاوه بر این، در تاریخ باستان آمده است که الهه یونانی یونان اولین درخت انار را کاشته و عقیده داشتند که مصرف دانه انار تاثیر زیادی بر باروری و فراوانی میل جنسی دارد.


مواد غذایی مفید بعد از رابطه جنسی

رابطه جنسی قطعا می تواند اشتها را بهبود بخشد. معمولا پس از  فعالیت های بدنی در هنگام رابطه جنسی، احساس گرسنگی زیادی به سراغ شما آمده و تقریبا بلافاصله نیاز به رفع گرسنگی دارید. در اینجا، ما درباره  مصرف بعضی از بهترین غذاهای مقوی و مفید  پس از رابطه جنسی صحبت می کنیم.

هنگامی که رابطه جنسی برقرار می کنید، علاوه بر فعالیت و کاهش انرژی، ممکن است نیروی شما تحلیل رفته و پس از آن بدن شما نیاز به تقویت با پروتئین های قوی و مصرف موادی برای بالا بردن قند خون خود دارد.


میوه ها

مصرف میوه پس از رابطه جنسی به دلیل ویتامین های بالا، بدن فرد را تقویت کرده و به دلیل قند موجود در میوه ها، قند خون تنظیم شده و به سطح متعادلی می رسد.


بستنی

پس از رابطه جنسی حرارت بدن کمی بالا رفته و نیاز به خنک شدن دارید و چه راهی بهتر از یک بستنی خوشمزه و خنک می تواند به شما احساس خوبی بدهد.


نودل

نودل یا رشته فرنگی یک وعده غذایی کامل است که احساس سیری به شما می دهد. رشته فرنگی به شکل اسپاگتی، پروتئین بدن را  فراهم کرده و نیروی از دست رفته را به شما باز می گرداند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha