رئیس مرکز بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش‌وپرورش گفت: آزمون اعزام معلمان به مدارس ایرانی خارج از کشور در تاریخ ۲۱ اردیبهشت امسال برگزار می‌شود.

جزئیات برگزاری آزمون اعزام معلمان به مدارس خارج از کشور

سلامت نیوز: رئیس مرکز بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش‌وپرورش گفت: آزمون اعزام معلمان به مدارس ایرانی خارج از کشور در تاریخ ۲۱ اردیبهشت امسال برگزار می‌شود.


به گزارش سلامت نیوز، غلامرضا کریمی‌ در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اینکه آزمون اعزام معلمان به مدارس خارج از کشور در تاریخ 21 اردیبهشت ماه امسال برگزار می‌شود، اظهار کرد: معلمان دارای شرایط از تاریخ 5 اردیبهشت برای تکمیل فرم درخواست شرکت در آزمون به سامانه Www.eazam.medu.ir مراجعه کنند.

وی افزود: معلمان دارای مدرک لیسانس با حداقل 10 سال و حداکثر 25 سال سابقه کار و معلمان دارای مدرک فوق لیسانس و بالاتر تا 27 سال سابقه کار می‌توانند در این آزمون شرکت کنند. زوج‌های فرهنگی چنانچه زوج یا زوجه سابقه بیش از 6 ماه مأموریت ثابت در خارج از کشور داشته باشند حق شرکت در آزمون را ندارند.

رئیس مرکز بین الملل و مدارس خارج از کشور با اشاره به اینکه نتایج آزمون در تاریخ 10 خرداد اعلام می‌شود، گفت:‌ برای مدارس خارج از کشور به معلم دوره ابتدایی، آموزگار استثنایی، دبیر دوره متوسطه، مدیر آموزشگاه، معاون آموزشی، معاون اجرایی، مشاور تحصیلی، مربی امور تربیتی و کارشناس آموزشی و مالی نیاز داریم که هر معلم دو سال می‌تواند در این مدارس فعالیت کند.

کریمی درباره اعزام معلم به مدارس امارات بیان کرد: مدارس ایران در کشور امارات در حال فعالیت هستند و برنامه‌ریزی داریم برای مهر 97 به این مدارس معلم اعزام کنیم.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha