اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با امضای نامه پیشنهادی “سونیا اندیش” عضو شورای اسلامی شهر تبریز مبنی بر تقبل هزینه های درمانی “معصومه جلیل پور” قربانی اسید پاشی در تبریز را تصویب کردند.

تقبل هزینه های درمانی دختر قربانی اسیدپاشی در تبریز از سوی شهرداری

سلامت نیوز:اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با امضای نامه پیشنهادی “سونیا اندیش” عضو شورای اسلامی شهر تبریز مبنی بر تقبل هزینه های درمانی “معصومه جلیل پور” قربانی اسید پاشی در تبریز را تصویب کردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از نصر نیوز،  در این نامه که به امضای ۱۲ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز رسیده آمده است:

طرح دو فوریتی کمک به هزینه درمان خانم معصومه جلیل پور – قربانی اسیدپاشی

به استحضار می رساند با کمال تاسف و اظهار همدردی، خانم معصومه جلیل پور دختر ۲۶ ساله تبریزی در یک اقدام وحشیانه از سوی یک شخص در کسوت خواستگار مورد حمله اسید پاشی به صورت و قطع عضو دو انگشت توسط قمه قرار گرفته است و ایشان در حال حاضر در بیمارستان سینا بستری است و خانواده اش به دلیل وضعیت نامساعت مالی قادر به پرداخت هزینه های سنگین درمان ایشان نمی باشند.

مستدعی است طرح دو فوریتی پرداخت کلیه هزینه های درمان و جراحی های بعدی و پرهزینه مورد نیاز ایشان اعم از جراحی های درمانی و جراخی های پلاستیک و غیره در طول زمان درمان، از طرف شهرداری تبریز پرداخت گردد.

 

این گزارش حاکی است، ۲۸ اسفند ماه سال گذشته معصومه دختری ۲۶ ساله در اتوبان پاسداران تبریز توسط محمد خواستگارش قربانی اسید پاشی شد به گفته برادر این قربانی صورت و سینه‌های معصومه، یک طرف گردن، گوش و پشتش کاملا سوخته است. چشم‌هایش را در بیمارستان نیکوکاری تبریز عمل کرده و به آنها پیوند قرنیه زده‌اند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha