یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹

بیست و چهارم آذر پارسال دختر نوجوانی که توانسته بود از مخفیگاه سه شیطان صفت فرار کند خودش را به اداره پلیس رساند و با طرح شکایت اعلام کرد مرد جوانی که بارها او را در مقابل مدرسه‌اش ملاقات کرده بود با فریب و نیرنگ و ابراز علاقه او را سوار خودرو مدل بالایش کرده اما پس از خوراندن آبمیوه مسموم و بیهوشی وی را ربوده و به شهرستان دیگری منتقل کرده و با همدستی دو تن از دوستانش او را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.

تجاوز گروهی سه پسر به دختر جوان

سلامت نیوز: بیست و چهارم آذر پارسال دختر نوجوانی که توانسته بود از مخفیگاه سه شیطان صفت فرار کند خودش را به اداره پلیس رساند و با طرح شکایت اعلام کرد مرد جوانی که بارها او را در مقابل مدرسه‌اش ملاقات کرده بود با فریب و نیرنگ و ابراز علاقه او را سوار خودرو مدل بالایش کرده اما پس از خوراندن آبمیوه مسموم و بیهوشی وی را ربوده و به شهرستان دیگری منتقل کرده و با همدستی دو تن از دوستانش او را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران، بیست و چهارم آذر پارسال دختر نوجوانی که توانسته بود از مخفیگاه سه شیطان صفت فرار کند خودش را به اداره پلیس رساند و با طرح شکایت اعلام کرد مرد جوانی که بارها او را در مقابل مدرسه‌اش ملاقات کرده بود با فریب و نیرنگ و ابراز علاقه او را سوار خودرو مدل بالایش کرده اما پس از خوراندن آبمیوه مسموم و بیهوشی وی را ربوده و به شهرستان دیگری منتقل کرده و با همدستی دو تن از دوستانش او را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.

همزمان با این موضوع والدین دختر نوجوان نیز با مراجعه به کلانتری از ناپدید شدن دخترشان خبر داده بودند. در حالی که تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان ادامه داشت سرانجام چند روز قبل یکی از متهمان از سوی پلیس دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت، اما وی در اعترافاتش مدعی شد که سارا با پای خودش به مخفیگاه آنها رفته بود.

سارا در اظهاراتش گفت دیگر به مدرسه نمی‌روم و اصلاً شرایط روحی خوبی ندارم کابوس اتفاقاتی که برسرم آمده روز و شب همراهم است... تمام لحظاتم با حس ناامنی عجین شده حتی پزشکان و روانشناسان هم نمی‌توانند کمکم کنند. از والدینم خجالت می‌کشم....

در ادامه رسیدگی به این پرونده متهم با سندی که از طریق تلفن همراهش به دادگاه ارائه کرد مدعی شد این دختر نوجوان با رضایت خودش همراه پسرها از کرج به شهرستان دیگری آمده و تن به رابطه با ما داده است.

قضات هم با توجه به اظهارات جدید متهم برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha