مدیرعامل بیمه ایران می‌گوید درباره نحوه پرداخت بدهی‌هایی که این شرکت بیمه به وزارت بهداشت دارد توافق اولیه صورت گرفته و در صورت موافقت مدیران ارشد وزارت بهداشت اعمال خواهد شد.

توافق اولیه بیمه ایران با وزارت بهداشت بر سر پرداخت بدهی‌ها

سلامت نیوز:مدیرعامل بیمه ایران می‌گوید درباره نحوه پرداخت بدهی‌هایی که این شرکت بیمه به وزارت بهداشت دارد توافق اولیه صورت گرفته و در صورت موافقت مدیران ارشد وزارت بهداشت اعمال خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،محسن پورکیانی ، اظهار کرد: به واسطه عدم پرداخت به موقع حق بیمه‌ها توسط بیمه‌گذاران بزرگ برای ما برخی مشکلات مالی به وجود آمد و مبلغ بدهی بالایی را اکنون تحمل می‌کنیم.

وی ادامه داد: با این حال علی‌رغم بدهی سنگین بیمه‌گذاران بزرگ به ما، ما خدمت‌رسانی خود را متوقف نکرده‌ایم و در چارچوب قوانین و مقررات تلاش کردیم بهترین خدمات را در سرعت مناسب و مبلغ عادلانه و منطقی به زیان‌دیدگان پرداخت کنیم.

مدیرعامل بیمه ایران گفت: توقع ما از سایر سازمان‌های دولتی هم این است که طبق قوانین و مقررات با ما برخورد کنند و اگر با بیمه ایران هم اختلافی از نظر مالی دارند با توجه به ضوابط باید به معاونت حقوقی رئیس‌جمهوری مراجعه کنند. به نظر نمی‌رسد که قطع کردن خدمات به مردم کار درستی باشد.

پورکیانی ادامه داد: البته آنها طلب دارند و ما آن را تائید می‌کنیم، ولی از آنجایی که بیمه‌گذاران به جای حق بیمه به ما اوراق خزانه داده‌اند ما هم مجبوریم همان‌ها را به کسانی که از ما طلب دارند بپردازیم. از جمله به وزارت بهداشت و صندوق خسارات بدنی.

وی ادامه داد: البته روز گذشته در جلسه‌ای که با وزارت بهداشت داشتیم توافق اولیه صورت گرفته و احتمال اینکه اوراق خزانه را از ما بپذیرند وجود دارد. امیدوارم این اتفاق بیفتد که مردم دچار مشکل نشوند.

پورکیانی اضافه کرد: امیدواریم صورت جلسه نوشته شده و به امضای مدیران ارشد وزارت بهداشت برسد تا مشکل حل شود.

 در هفته‌های اخیر وزارت بهداشت نسبت به عدم افزایش بدهی‌های برخی شرکت‌های بیمه‌ای از جمله بیمه ایران انتقاد و اعلام کرده بود ادامه این وضعیت منجر به آن خواهد شد که هزینه‌های بیمه‌ای از مراجعین دریافت شود.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha