رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: گزارش سازمان بازرسی دررابطه با علت حادثه سانچی نهایی نشده است.

آخرین وضعیت پرونده سانچی در سازمان بازرسی

سلامت نیوز: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: گزارش سازمان بازرسی دررابطه با علت حادثه سانچی نهایی نشده است.

به گزارش سلامت نیوز، ناصر سراج در گفتگو با مهر در خصوص آخرین وضعیت بررسی های سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با علت وقوع حادثه سانچی، گفت: سازمان بازرسی پس از وقوع این حادثه در رابطه با بررسی علت و ابعاد حادثه به این پرونده ورود کرد.

وی افزود: گزارش های سازمان بازرسی کل کشور در این رابطه هنوز نهایی نشده است و بررسی های ما ادامه دارد.

مختومه شدن پرونده در دادستانی کل

محمد جواد حشمتی، معاون دادستان کل کشور پیش از این  در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت پیگیری دادستانی کل کشور در خصوص علت وقوع حادثه سانچی گفت: حسب دستور دادستانی کل کشور، معاونت حقوق عامه پیگیر علت این حادثه و مسائل مرتبط با آن شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد و کارشناسی های انجام شده در رابطه با علت این حادثه گفت: کارشناسی هایی در این رابطه صورت گرفته است اما هنوز علت اصلی وقوع این حادثه نهایی نشده است.

معاون دادستان کل کشور در امور حقوق عامه از پیگیری حقوق خانواده شهدای حادثه سانچی خبر داد و گفت: دادستانی به موضوع حمایت از خانواده ها، حق و حقوق و بیمه آنها و همچنین صدور گواهی فوت ورود کرد.

وی افزود: موضوع خسارت و حقوق خانواده ها نیز به طور جدی پیگیری و بسیاری از مشکلات رفع شد.

حشمتی از اتمام کار دادستانی کل کشور در این پرونده خبر داد.

ارائه گزارش نهایی در اواسظ اردیبهشت

نفتکش سانچی با ۱۳۶ هزار تُن میعانات نفتی ۱۶ دی ماه با یک کشتی فله بر هنگ کنگی برخورد کرد که بر اثر این برخورد، نفتکش سانچی دچار حریق و انفجار شد و ۳۲ دریانورد آن که ۳۰ نفر ایرانی و دو نفر بنگلادشی بودند، کشته شدند.

چند روز پیش معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اتمام بازخوانی هر دو FDR نفتکش سانحه دیده سانچی گفت: گزارش نهایی علل این سانحه اواسط اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha