رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ۱۵ استان کشور طی روزهای گذشته متاثر از سیل، آب‌گرفتگی و طوفان بود، گفت: امدادگران به ۲ هزار و ۹۵۵ نفر خدمات امدادی ارائه کردند.

امدادرسانی به بیش از ۲ هزار تن در سیل و آبگرفتگی ۱۵ استان

سلامت نیوز: رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ۱۵ استان کشور طی روزهای گذشته متاثر از سیل، آب‌گرفتگی و طوفان بود، گفت: امدادگران به ۲ هزار و ۹۵۵ نفر خدمات امدادی ارائه کردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ مرتضی سلیمی، با اشاره به عملیات سیل و آب‌گرفتگی و طوفان طی ۸ روز اخیر، گفت: امدادگران هلال احمر از روز ۲۳ تا ۳۰ فروردین به ۱۵ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، ایلام، چهار محال و بختیاری، خراسان جنوبی، ‌خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، لرستان و یزد که تحت تاثیر سیل، آبگرفتگی و طوفان بودند، امدادرسانی کردند.

وی با اشاره به امدادرسانی در ۱۰۳ شهر و روستا و منطقه عشایرنشین استان‌های متاثر، افزود: بر این اساس ۱۲۵ تیم عملیاتی متشکل از ۴۰۱ امدادگر و نجاتگر به ۲ هزار و ۹۵۵ تن از هموطنان امدادرسانی کردند که به ۴۳۰ نفر از آن‌ها اسکان اضطراری داده شده است.

سلیمی اظهار کرد: در این مدت ۵۸ دستگاه چادر، یک هزار و ۱۴۹ تخته پتو، ۲۱۰ تخته موکت، یک هزار و ۲۹۵ کیلوگرم نایلون، ۲۲۵ شعله والور و فانوس، ۱۱۰ ست شست‌و‌شو، یک هزار و ۸۲۱ قوطی کنسرو، ۱۷۵ کیلوگرم برنج، ۳۶۴ کیلوگرم قند و شکر و ۸۲۲ قرص نان در این استان‌ها توزیع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha