شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
کد خبر: 241976

برگ بو یک گیاه معجزه آسا برای درمان بیماری هاست. برگ بود در از بین بردن دیابت، فشار خون بالا، چربی بالا و درمان بی خوابی معجزه می کند. این خواص آن هم در ادویه ای که به فراموشی سپرده ایم.

برگ بو معجزه ای در درمان بیماری ها

سلامت نیوز: برگ بو یک گیاه معجزه آسا برای درمان بیماری هاست. برگ بود در از بین بردن دیابت، فشار خون بالا، چربی بالا و درمان بی خوابی معجزه می کند. این خواص آن هم در  ادویه ای که به فراموشی سپرده ایم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت سیمرغ، برگ بو یک گیاه معجزه آسا برای درمان بیماری هاست. برگ بود در از بین بردن دیابت، فشار خون بالا، چربی بالا و درمان بی خوابی معجزه می کند. این خواص آن هم در  ادویه ای که به فراموشی سپرده ایم.

امروزه بر تعدد افرادی که از بیماریهای مختلف رنج می برند افزوده می شود که مهم ترین آنها عبارتند از دیابت، فشار خون، بی خوابی، کلسترول و غیره.

با این حال خیلی ها علاقه ای برای رفتن به بیمارستان نشان نمی دهند چون احساس بیماری بیشتری به آن ها دست می دهد. بقیه هم شاید پول کافی برای بستری شدن در بیمارستان یا خرید داروها را نداشته باشند. پس باید چه کنیم؟

ما خبر خوبی برایتان داریم. امروز می خواهیم در مورد یک درمان طبیعی، بسیار موثر و قدرتمند برای مبارزه با بیماری های مختلف به شما معرفی کنیم. برگی که تقریبا می توانیم همه جا پیدایش کنید ولی در عین حال مزایای سلامتی زیادی برایتان دارد.

در بسیاری از نقاط دنیا برگ بود یکی از ادویه های پرکاربرد است. این ادویه غنی از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری برای بدن است. ضمن این که خواص بسیار خوبی برای مبارزه با بیماری های خاص دارد. به خصوص برای مقابله با فشار خون، دیابت، بی خوابی، کلسترول و غیره.

فواید برگ بو برای سلامت

برگ بو یکی از عناصر مهم برای خوش طعم کردن غذاهاست ضمن این که مزایای بیاری هم در طب طبیعی دارد. متاسفانه این ادویه بی مردم فراموش شده است و ما تصمیم داریم شما را با مزایای سلامتی آن آشنا نماییم.

سایر بیماری هایی که برگ بو با آن ها مقابله می کند:

    بی خوابی

    افسردگی

    درد عصب سیاتیک

    عفونت های مکردد

    خستگی عضلانی

    عفونت دستگاه ادراری

    ضعف و کمبود انرژی

    بیماری روانی خفیف

    التهاب مثانه

    اسپاسم

    علائم پیش از قاعدگی

    سردرد

    آرتریت

    خر و پف

    التهاب دردناک گوش

    انقباض عضلات و اعصاب

    اختلال در شکم و مشکلات دفع گاز

    احتباس مایعات

حتما از خودتان می پرسید چگونه می توانیم از مزایای آن بهره مند شویم؟ یک روش استفاده از چای برگ بو است. با استفاده از آن می توانیم از تمام خواص آن بهره مند شده و به بهبود سلامت خود کمک کنیم.


طرز تهیه دمنوش برگ بو

آب را روی حرارت گذاشته تا به نقطه جوش برسد سپس 30 گرم برگ بو به آن اضافه کرده اجازه دهید چند دقیقه بجوشد. سپس حرارت را خاموش کرده و اجازه دهید به آرامی سرد شود. دمنوش برگ بو را هر روز صبح به صورت ناشتا و در صورت تمایل به همراه عسل یا سایر شیرین کننده های طبیعی میل نمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha