رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: رفع مشکلات پرستاران استان بوشهر با جدیت دنبال می شود.

پیگیری حل مشکلات پرستاران بوشهری

سلامت نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: رفع مشکلات پرستاران استان بوشهر با جدیت دنبال می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری، سعید کشمیری ظهر سه‌شنبه در نشست با اعضای هیئت مدیره و شورای عالی نظام پرستاری استان بوشهر اظهار داشت: رفع مشکلات جامعه پرستاری را در دستور کار داریم و تلاش می‌کنیم این مشکلات به صورت ریشه‌ای حل شوند.
وی با اشاره به اخذ مجوز استخدام ۷۵ نیروی کمک پرستاری خاطرنشان کرد: این افراد به زودی به بخش درمان اضافه می‌شوند که می‌تواند بخشی از مشکلات بخش پرستاری استان را حل کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به پرداخت بخش زیادی از مطالبات پرستاران اضافه کرد: تا پایان فرودین‌ماه مابقی مطالبات پرستاران از جمله کارانه و اضافه‌کار پرداخت خواهد شد.
وی با بیان اینکه بخش عمده ارائه خدمات درمانی بر عهده پرستاران است، ادامه داد: هم‌اکنون کارهای جامعه پرستاری به روش سیستماتیک در حال انجام است که با این روش زودتر به نتیجه خواهد رسید.
عضو شورای عالی نظام پرستاری کشور نیز در این نشست با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات جامعه پرستاری استان بوشهر، تصریح کرد: پرستاران بیشترین جمعیت را در نظام سلامت دارند.
حسین پوپ با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات جامعه پرستاری، بیان کرد: شورای نظام پرستاری به‌عنوان یک بازو در کنار رییس دانشگاه برای ارائه خدمات مطلوب به مردم حضور دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha