شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
کد خبر: 242021

رییس پژوهشکده معتمد جهاددانشگاهی، دانش و توانمندی دانش پژوهان کشورمان در زمینه درمان سرطان پستان هم ردیف برترین های دنیا خواند و گفت: ایران در درمان و تحقیق در زمینه سرطان پستان همتراز کشورهای پیشرفته است.

همگامی ایران با کشورهای پیشرفته در درمان سرطان پستان

سلامت نیوز: رییس پژوهشکده معتمد جهاددانشگاهی، دانش و توانمندی دانش پژوهان کشورمان در زمینه درمان سرطان پستان هم ردیف برترین های دنیا خواند و گفت: ایران در درمان و تحقیق در زمینه سرطان پستان همتراز کشورهای پیشرفته است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایرنا از پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی، دکتر کیوان مجیدزاده افزود: ایران می تواند با تکیه بر داشته های خود و بومی سازی فناوری و همچنین تقویت ساختارهای لازم در جهت محصولات دانش بنیان اقدام کند.


وی ادامه داد: در سال حمایت از کالای ایرانی وظیفه مراکز علمی تحقیقاتی و درمانی همچون پژوهشکده معتمد، ارتقاء و بهره گیری هرچه بیشتر از دانش بومی به منظور تقویت و بهینه سازی زیرساختهای لازم برای تولید ملی است.


مجید زاده به برگزاری سومین کنگره بین المللی سه گانه و دهمین کنگره ملی سرطان پستان در سال 2019 میلادی توسط پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی اشاره کرد و گفت: برگزاری کنگره بین المللی سه گانه پژوهشکده معتمد را گامی دیگر در جهت افزایش فعالیت ها، همکاری ها و تبادلات علمی پژوهشی بین المللی و آشنایی هرچه بیشتر متخصصان و پژوهشگران دنیا با آخرین دستاوردهای تکنولوژیک کشورمان عنوان کرد.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha