در ارتفاعات حاج کمال در بالادست دهدز چهار خانوار عشایری گرفتار در سیلاب و بارندگی شدید بودند که عوامل هلال احمر برای ارزیابی و امدادرسانی به منطقه اعزام شدند.

گم شدن 6 عشایر در اثر سیل/ اطلاعی از آنها در دست نیست

سلامت نیوز: در ارتفاعات حاج کمال در بالادست دهدز چهار خانوار عشایری گرفتار در سیلاب و بارندگی شدید بودند که عوامل هلال احمر برای ارزیابی و امدادرسانی به منطقه اعزام شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از مفقود شدن ۶ نفر از عشایر شهر دهدز شهرستان ایذه خبر داد.

علی خدادادی اظهار کرد: هم اکنون در شهر دهدز شهرستان ایذه تیم های امداد و نجات هلال احمر در دو منطقه مشغول انجام عملیات هستند.

وی افزود: در ارتفاعات حاج کمال در بالادست دهدز چهار خانوار عشایری گرفتار در سیلاب و بارندگی شدید بودند که عوامل هلال احمر برای ارزیابی و امدادرسانی به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: در کوه قارون منطقه سادات حسینی دهدز نیز ۶ نفر مفقودی داریم که خبر گم شدن آنها امروز به جمعیت اعلام و تاکنون هیچ اطلاعاتی از آنها در دسترس نیست.

خدادادی در پایان با اعلام خبر آماده باش تیم های امداد و نجات در شهرهای مختلف استان گفت: دو تیم امداد نجات به منطقه کوه قارون اعزام شدند که عملیات جستجو برای یافتن افراد مفقودی را انجام می دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha