وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای نخستین بار و با کار ویژه ای که صورت گرفته، با همکاری کشور ترکیه برای ایجاد آزمایشگاه جامع در کرج، انقلابی در کل نظام آزمایشگاهی کشور ایجاد خواهد شد.

تحولی اساسی در نظام آزمایشگاهی کشور ایجاد می شود

سلامت نیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای نخستین بار و با کار ویژه ای که صورت گرفته، با همکاری کشور ترکیه برای ایجاد آزمایشگاه جامع در کرج، انقلابی در کل نظام آزمایشگاهی کشور ایجاد خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، دکتر قاضی زاده هاشمی در مراسم افتتاح همزمان 764 پروژه بهداشتی، درمانی و آموزش پزشکی کشور به صورت ویدئو کنفرانس در البرز، گفت: در استان البرز بیمارستانی با 400 تخت ساخت شده است که می تواند تحول ایجاد کند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه هدف اصلی ما پیشگیری است، گفت: در البرز بدنبال بهره برداری از پروژه های بزرگی برای اجرای عدالت در دسترسی به خدمات پزشکی هستیم.
قاضی زاده هاشمی با اشاره به ضعف جدی این استان در سرانه های بهداشت و درمان، افزود: در سال های اخیر با همت دانشگاه علوم پزشکی البرز توفیفات ارزشمندی حاصل شده است.
وی ادامه داد: امروز بیمارستانی افتتاح خواهد شد که از این طریق احترام زیادی به بانوان کشور خواهد شد، چراکه همه کارکنان آن بانو هستند.
همزمان با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کرج 764 پروژه بهداشتی درمانی افتتاح شد.
764 طرح درمانی کشورباحضور وزیر بهداشت در کرج همزمان افتتاح شد
به گزارش ایرنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز چهارشنبه در سفر به استان البرز ضمن بازدید از چند مرکز درمانی و بهداشتی البرز، در مراسم افتتاح همزمان 764 پروژه حضور یافت و تعدادی از طرح های درمانی در کیش، بندرعباس، شهرکرد و جهرم را به صورت نمادین از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.
مهمترین این پروژه ها 21 طرح خانه بهداشت، 6 طرح پایگاه سلامت، 4 طرح مرکز جامع سلامت، 6 طرح مرکز بهداشتی، 5 مرکز پیش بیمارستانی و بقیه سایر طرح های بهداشتی و درمانی بوده است.
همچنین با حضور وزیر بهداشت وعلوم پزشکی دراستان البرز احداث و راه اندازی مرکز شیمی درمانی اطفال و تالاسمی در مجتمع پزشکی ودرمانی امام علی (ع) با مساحت 360 متر مربع و با اعتبار 340 میلیون ریال، احداث و راه اندازی مرکز جامع زنان کمالی به مساحت یکهزارو متر مربع با اعتبار 150 میلیاردریال و 160 تخت به بهره برداری رسید.
احداث و راه اندازی پایگاه اورژانس خیرساز با مساحت 120 متر مربع و اعتبار یک میلیاردو 600 میلیون ریال ، احداث و راه اندازی 4مرکز سی تی اسکن و آنژیوگرافی درمرکز درمانی شهید رجایی ، افتتاح مرکز سی تی اسکن بیمارستان امام حسن مجتبی(ع )، امام حسین (ع) و شریعتی و افتتاح پایگاه جدید اورژانس با هزینه یک میلیارد و 600 میلیون ریال، ازدیگر طرح های افتتاح شده دراستان البرزاست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha