سرپرست شهرداری تهران از توسعه مراکز درمانی شهرداری خبر داد.

توسعه مراکز درمانی شهرداری در پایتخت

سلامت نیوز:سرپرست شهرداری تهران از توسعه مراکز درمانی شهرداری خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، سمیع‌الله حسینی مکارم صبح امروز در حاشیه بازدید وزیر بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی از مرکز آموزشی (پرتو) ویژه کودکان کار و درمانگاه شهرداری منطقه ۱۷ با حضور در جمع خبرنگاران گفت: شهرداری تهران ۱۸ مرکز درمانی دارد که درصدد آن هستیم آنها را گسترش دهیم.

وی با بیان این‌که ما در کنار وزارت بهداشت قرار داریم و به آنها در انجام اموراتشان کمک می‌کنیم، گفت: البته معتقدیم برای کودکان کار و زنان سرپرست خانوار علاوه بر بودجه‌ای که شهرداری مدنظر قرار داده باید مردم هم کمک کنند.

سرپرست شهرداری تهران افزود: باید در راستای جذب کمک خیرین و مشارکت مردم اقدامات موثری انجام شود.

 امیر محسنی شهردار منطقه ۱۷ نیز با بیان این‌که این کودکان به کودک کار معروف هستند اما بسیار باهوش و خلاق هستند، اظهار کرد: برهمین اساس باید برنامه‌ریزی‌های دقیقی برای شکوفایی هرچه بهتر کودکان کار انجام دهیم.

وی با بیان این‌که کودکان کار در زمان اوقات فراغت خود کار می‌کنند و برهمین اساس وقتی برای تفریح ندارند، گفت: اخیرا طی هماهنگی‌های انجام شده اعلام کردیم که آنها می‌توانند در زمان تحصیل خود از پارک مجاور یعنی پارک بزرگ شهدای گمنام استفاده کنند.

شهردار منطقه ۱۷ با بیان این که خیرین نگاه ویژه‌ای به کودکان کار دارند، اظهار کرد: با کمک یک خیر از ابتدای خردادماه مرکز پرتو منطقه ۱۷ در محل جدید ساخته خواهد شد و در فضای ۱۸۰ متر در سه طبقه با کمک خیرین ساخته می‌شود.



   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha