پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

سازمان بنادر و دریانوردی، شنبه آینده، نتایج رسیدگی به سانحه نفتکش سانچی و کشتی فله بر چینی کریستال را اعلام می‌کند.به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، شنبه، 15 اردیبهشت در نشستی با حضور محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی نتایج رسیدگی به سانحه نفتکش سانچی و کشتی فله بر چینی کریستال تشریح می‌شود.

اعلام نهایی گزارش سانحه سانچی

سلامت نیوز:سازمان بنادر و دریانوردی، شنبه آینده، نتایج رسیدگی به سانحه نفتکش سانچی و کشتی فله بر چینی کریستال را اعلام می‌کند.

به گزارش سلامت نیوز ، روزنامه ایران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی نوشت: شنبه، 15 اردیبهشت در نشستی با حضور محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی نتایج رسیدگی به سانحه نفتکش سانچی و کشتی فله بر چینی کریستال تشریح می‌شود.

 پس‌از سانحه سانچی، کمیسیون بررسی این حادثه کار خود را به‌طور جدی آغاز کرد و پس‌از پیدا شدن جعبه سیاه، برنامه‌ریزی‌ها برای رمزگشایی و نهایی شدن گزارش تصادم با حضور نمایندگانی از ایران، چین، پانـــــاما و هنگ کنگ آغاز شد و حال بررسی‌ها به اتمام رسیده است.شانزدهم دی ماه پارسال یک کشتی فله بر چینی حامل 64 هزار تن گندم در سواحل شانگهای به نفتکش ایرانی سانچی که حامل بیش از 130 هزار تن میعانات گازی بود، برخورد کرد.

در این حادثه، نفتکش سانچی با 30 تبعه ایرانی و دو بنگلادشی دچار حریق و انفجارهای گسترده شد که کار امدادرسانی در منطقه را با مشکل روبه‌رو و در برخی مواقع ناممکن کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha