«نشست بررسی معضل كودك‌آزاری» توسط جمعیت امام علی(ع) در مشهد برگزار می‌شود. این نشست یادمان چهلم «ندا علیزاده»، دختر شش ساله‌ افغان است كه توسط مرد همسایه‌ چهل و یك ساله، مورد تجاوز قرار گرفت و كشته شد.

نشست «بررسی كودك‌آزاری» در مشهد برگزار می‌شود

سلامت نیوز:«نشست بررسی معضل كودك‌آزاری» توسط جمعیت امام علی(ع) در مشهد برگزار می‌شود.این نشست یادمان چهلم «ندا علیزاده»، دختر شش ساله‌ افغان است كه توسط مرد همسایه‌ چهل و یك ساله، مورد تجاوز قرار گرفت و كشته شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اعتماد، در این نشست پدیده‌ كودك آزاری از دیدگاه‌های اجتماعی، فرهنگی، روانشناسی، حقوقی و شهروندی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و چند تن از كارشناسان و مسوولان مرتبط با این حوزه‌ها، به آگاهی‌سازی جمع، از زوایای مختلف این موضوع و پاسخ به پرسش‌های آنان برخواهند آمد.

در این نشست همچنین چند روایت از موارد حاد كودك آزاری كه جمعیت امام علی(ع) با آن رو‌به‌رو بوده، به همراه آمار تقریبی این پدیده، برگرفته از سمینار كودك‌آزاری ارایه خواهد شد. جمعیت امام علی(ع) با دو دهه فعالیت در سكونت‌گاه‌های حاشیه‌نشین و در معرض معضل دارای نمایندگی‌های متعددی در استان‌های مختلف كشور است كه سابقه فعالیتش در مناطق حاشیه‌ای شهر مشهد به بیش از شش سال می‌رسد.

نشست بررسی معضل كودك‌آزاری خواهان رسیدن به یك كلام مشترك، فضای تعاملی بین ارگان‌های موثر و مسوول در رابطه با این معضل با هم و با ان‌جی‌او‌های فعال در مناطق حاشیه‌ای و در معرض آسیب شهر است. بنا بر اعلام جمعیت امام علی(ع) مشهد این نشست ١٦ اردیبهشت ماه ساعت ١٤:٣٠ الی ١٧ در سالن فردوسی دانشكده ادبیات دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha