مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: صندوق بازنشستگی کشوری آمادگی دارد بلافاصله پس از ابلاغ جداول افزایش امتیازات، توسط سازمان های برنامه و بودجه و اداری و استخدامی کشور احکام افزایش حقوق بازنشستگان را در ماه جاری صادر کند.

صدور احکام افزایش حقوق بازنشستگان کشوری تا پایان اردیبهشت

سلامت نیوز:مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: صندوق بازنشستگی کشوری آمادگی دارد بلافاصله پس از ابلاغ جداول افزایش امتیازات، توسط سازمان های برنامه و بودجه و اداری و استخدامی کشور احکام افزایش حقوق بازنشستگان را در ماه جاری صادر کند

. به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران،  جمشید تقی زاده در گردهمایی بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش که به مناسبت گرامیداشت هفته معلم برگزار شد، گفت: گام‌های اساسی برای بهبود وضع صندوق بازنشستگی کشوری و اثرگذاری در معیشت و سلامت بازنشستگان برداشته شده است و تلاش داریم با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف فضای بهتری را برای این قشر در جامعه فراهم کنیم.

تقی‌زاده تصریح کرد: دولت جهت رد دیون خود به صندوق بازنشستگی کشوری، شرکت‌هایی را واگذار کرده که زیان‌ده بوده و همه این شرکت‌ها تنها ۵ درصد از حقوق بازنشستگان را تأمین می‌کنند، حدود ۲۰ درصد از محل کسورات شاغلین تأمین می‌شود و ۷۵ درصد مابقی نیز باید از طریق دولت پرداخت شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به حقوق و معیشت بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری، اظهار داشت: در مرحله اول، رویکرد صندوق اجرای قوانین و مقررات کنونی از جمله همسان‌سازی حقوق و اجرای طرح افزایش پلکانی است که تکلیف آن بر عهده صندوق گذاشته شده است.

در بودجه سال ۹۷ حدود ۲۲۰۰ میلیارد تومان علاوه بر افزایش‌های عمومی اختصاص یافته است. تقی‌زاده بیمه تکمیلی درمان  بازنشستگان را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بازنشستگان کشوری دانست و افزود: یک چهارم از حقوق بازنشستگان صرف هزینه‌های درمانی می‌شود که با بررسی به عمل آمده ضرورت دارد در ارائه خدمات بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان بازنگری و اصلاحاتی انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha