رئیس اداره پایش هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ریزگردها دید افقی در 8 شهرستان این استان را کاهش داد.

ریزگردها دید افقی در 8 شهرستان کهگیلویه و بویراحمد را کاهش داد

سلامت نیوز:رئیس اداره پایش هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ریزگردها دید افقی در 8 شهرستان این استان را کاهش داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،"ولی بهره مند" افزود: گرد و غبار و ریزگردها دید افقی در شهرهای استان از جمله یاسوج، سی سخت، گچساران، دهدشت، لیکک، چرام، لنده و باشت را کاهش داد.

وی اظهارکرد: دید افقی در شهر دهدشت 700متر، لیکک 500 متر، گچساران 1500متر، یاسوج و سی سخت 2000متر، منطقه امامزاده جعفر 800متر رسیده است.

رئیس اداره پایش هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در  سایر شهرستانها دستگاه سینوپیک وجود ندارد که میزان دید افقی را مشخص کند اما با توجه به وضعیت شهرستان کهگیلویه دید افقی در شهرستانهای چرام و لنده نیز در همین حد است و شهرستان باشت هم باتوجه به منطقه امامزاده جعفر 800متر خواهد بود.

بهره مند تصریح کرد: این وضعیت تا فردا دوشنبه، 24 اردیبهشت ما ادامه خواهد داشت و از اواخر فردا غلظت گرد و غبار رقیق تر خواهد شد.

وی ادامه داد: تا روز چهارشنبه، هوای استان صاف تا قسمتی ابری است و بارشی نخواهیم داشت.

رئیس اداره پایش هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: سردترین نطقه استان یاسوج با 8.4 سانتیگراد و گچساران با 31.8 سانتیگراد گرمترین نقطه استان گزارش شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha