دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴

عاملان قتل نگهبان یک شرکت ساختمانی در آمل با ردیابی‌های پلیس دستگیر شدند.

افشای راز جنایت نیمه شب در شمال

سلامت نیوز: عاملان قتل نگهبان یک شرکت ساختمانی در آمل با ردیابی‌های پلیس دستگیر شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران  اواخر بهمن سال 96 دزدان ناشناس برای سرقت از یک شرکت عمرانی در جاده هراز - آمل نیمه شب وارد ساختمان شدند اما وقتی با نگهبان 65 ساله شرکت رو به رو شدند وی را با ضربه‌های کارد به قتل رسانده و متواری شدند.

 ساعت 4 صبح همان روز وقتی یکی از کارکنان شرکت به محل کارش وارد شد با مشاهده پیکر خونین و بی‌جان نگهبان موضوع را به پلیس خبر داد.
سرهنگ «نعمت‌الله آزادی» فرمانده انتظامی شهرستان آمل درباره جزئیات این خبر گفت: با اطلاع از ماجرای قتل و حضور کارشناسان پزشکی قانونی، کارآگاهان اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی در نخستین بررسی‌ها از صحنه قتل و آثار به جا مانده از متهمان موفق به شناسایی آنها شدند. 
بدین ترتیب متهمان پس از سه ماه ردیابی در عملیات گسترده پلیس در یکی از استان‌های کشور دستگیر شدند و در جریان بازجویی‌ها و تحقیقات انجام گرفته مشخص شد که متهمان با تشکیل باندی 3 نفره و با انگیزه سرقت اموال با مقتول که نگهبان این شرکت بوده درگیر شده و پس از ارتکاب به این جنایت از محل متواری شدند.

 در این عملیات اموال مسروقه از متهمان کشف شد و هر سه پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند. تحقیقات پلیسی در این زمینه ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha