چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

جمشید تقی‌زاده، مدیرعامل صندوق بازنشستگی از افزایش پرداخت وام ضروری 4 میلیونی به بازنشستگان در سال‌جاری خبر داد.

پرداخت وام 4 میلیونی به 100 هزار بازنشسته کشوری

سلامت نیوز:جمشید تقی‌زاده، مدیرعامل صندوق بازنشستگی از افزایش پرداخت وام ضروری 4 میلیونی به بازنشستگان در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران جمشید تقی‌زاده دیروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس قرعه کشی صورت گرفته این وام هر ماه به 25 هزار بازنشسته پرداخت می‌شود که مقرر شده است این مبلغ در سال‌جاری افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به پرداخت وام به 100 هزار بازنشسته کشوری اظهار داشت: تاکنون بیش از 200 هزار نفر وام ضروری بازنشستگان را دریافت کرده‌اند و تعداد بازنشستگانی که از وام ضروری استفاده می‌کنند در سال‌جاری به 300 هزار نفر خواهد رسید.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه با اشاره به روز جهانی ارتباطات خاطرنشان کرد: اعتمادسازی و امید آفرینی در میان جامعه بازنشستگی و در شرایط کنونی کشور دو وظیفه کلیدی روابط عمومی‌های این صندوق و شرکت‌های تابعه است و روابط عمومی‌ها باید ضمن داشتن تعصب سازمانی خود را همواره در تعامل و تکریم بازنشستگان ببینند و تلاش کنند تا تعامل و ارتباط نزدیک و دوسویه میان ما و بازنشستگان شکل گیرد.

تقی‌زاده با اشاره به اینکه ارتباطات و اطلاعات عرصه جدیدی در دنیای امروز ما است که برای ورود به این حوزه باید مجهز به ابزارهای نوین و مسلط بر دانش این حوزه باشیم، گفت: دنیای امروز دنیای دانایی و توانایی است و مسئولان روابط عمومی باید تخصص و تجربه کافی داشته باشند تا بتوانند در این عرصه فعالیت کنند. روابط عمومی کارآمد باید به‌عنوان بازوی قوی مشاوره مدیران سازمان خود عمل کند.


وی در ادامه تصریح کرد: ارزش مداری، داشتن وجدان کاری، علاقه و انگیزه، داشتن تخصص و تجربه و مهارت، آشنایی با سیستم سازمانی، مخاطب شناسی، روحیه تعامل و همکاری، قدرت برنامه‌ریزی و خلاقیت و ابتکار، برخورداری از قدرت نقد و تحلیل و توان مشاوره از مهم‌ترین ویژگی‌های روابط عمومی موفق و کارآمد است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha