مدیر کل امور فنی مستمری های سازمان تامین اجتماعی گفت: بخشنامه افزایش حقوق مستمری بگیران این سازمان از امروز (سه شنبه) برای تمامی شعب تامین اجتماعی صادر شد.

افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی از امروز اجرا می شود

سلامت نیوز: مدیر کل امور فنی مستمری های سازمان تامین اجتماعی گفت: بخشنامه افزایش حقوق مستمری بگیران این سازمان از امروز (سه شنبه) برای تمامی شعب تامین اجتماعی صادر شد.



به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،سید محمد علی جنانی  افزود: تمامی شعب تامین اجتماعی در سراسر کشور این بخشنامه را دریافت کرده تا میزان حقوق و دستمزد مستمری بگیران براساس ارقام افزایشی اعلام شده، محاسبه شود.
وی تصریح کرد: بر اساس این بخشنامه میزان حقوق مستمری بگیران حداقل بگیر تا 19،5 درصد و سایر سطوح مستمری بگیران و بازنشستگان نیز تا 13 درصد رشد خواهد داشت.


جنانی ادامه داد: در این راستا تمامی شعب سازمان تامین اجتماعی محاسبات افزایش حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان را بر اساس این بخشنامه انجام می دهند و حقوق آنها با میزان افزایش آن به تدریج به این افراد داده می شود.

 سازمان تامین اجتماعی 42 میلیون بیمه شده دارد که حدود سه میلیون نفر از آنها مستمری بگیر و بازنشسته هستند.
به گفته سید تقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، در سال جاری بر اساس بودجه تدوین شده ٦١ هزار میلیارد تومان مستمری به افراد مستمری بگیر و بازنشسته تحت پوشش این سازمان پرداخت خواهد شد.


نوربخش همچنین پیشتر اعلام کرده بود که مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان حداقل بگیر این سازمان ٣١ اردیبهشت و برای سایر سطوح تا خرداد پرداخت می شود.


سازمان تامین اجتماعی دارای مراکز مختلف بیمه ای و درمانی است و 356 بیمارستان و درمانگاه تامین اجتماعی بخش قابل توجهی از خدمات درمانی مورد نیاز بیمه شدگان را به صورت رایگان تامین می کند.
بخش بیمه ای تامین اجتماعی دارای 480 شعبه در سراسر کشور است و خدمات بیمه ای این سازمان از طریق این واحدها به جامعه تحت پوشش ارائه می شود، همچنین برای تسهیل امور و دسترسی آسان تر مردم به خدمات تامین اجتماعی شعب اقماری و کارگزاری های این سازمان نیز به عنوان واحدهای وابسته به شعب، مشغول فعالیت هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha