سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از کشته و زخمی شدن ۶ نفر براثر واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در بزرگراه یاسینی خبر داد.

کشته و زخمی شدن ۶ نفر براثر واژگونی وانت پیکان در بزرگراه یاسینی

سلامت نیوز:سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از کشته و زخمی شدن ۶ نفر براثر واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در بزرگراه یاسینی خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، جلال ملکی درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۲۲:۲۴ شب گذشته یک مورد حادثه واژگونی خودرو در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یاسینی_ نرسیده به سه راه تهران‌پارس به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی گزارش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه یک ایستگاه بلافاصله به محل حادثه اعزام می‌شود، خاطرنشان کرد: در محل حادثه یک دستگاه خودروی وانت پیکان به هنگام حرکت از مسیر اصلی خارج شده و واژگون شده است. شش مرد جوان حدود ۲۰ ساله قبل از رسیدن آتش‌نشانان از خودرو خارج شده بودند. ظاهرا دو نفر از این افراد در قسمت جلوی ماشین نشسته بودند و ۴ نفر دیگر در قسمت بار این پیکان وانت حضور داشتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: هر شش نفر تحویل عوامل اورژانس شدند و مشخص شد یک نفر از این افراد جان خود را از دست داده است و ۵ نفر دیگر در حالی که مصدومیت‌هایی در قسمت‌های مختلف بدن داشتند به مراکز درمانی منتقل شدند.

ملکی ادامه داد: خودرو به حالت اولیه برگردانده شده و به محل امنی منتقل شدند و در ساعت ۲۳:۰۷ آتش‌نشانان محل حادثه را برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور دادند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha