رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه عملیات پاکسازی نقاط آلوده به معتادان تا رسیدن به موفقیت کامل ادامه خواهد داشت، گفت: افرادی که جمع‌آوری می‌شوند بنا به تناسب شرایط‌شان به جاهای مختلف تحویل داده می‌شوند.

معتادان جمع‌آوری شده از خانه‌های پلاک قرمز به کجا رفتند؟

سلامت نیوز: رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه عملیات پاکسازی نقاط آلوده به معتادان تا رسیدن به موفقیت کامل ادامه خواهد داشت، گفت: افرادی که جمع‌آوری می‌شوند بنا به تناسب شرایط‌شان به جاهای مختلف تحویل داده می‌شوند.

به گزازرش سلامت نیوز به نقل از آنا،سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت  درباره پلمپ کردن خانه‌های پلاک قرمز در محلات جنوبی پایتخت که محل زندگی معتادان بوده است، اظهار کرد: میدان شوش، منطقه هرندی، خیابان مولوی و معابر اطراف جزو برنامه‌های ویژه پلیس هستند تا این مناطق را از لوث وجود معتادان پاکسازی شود و پلیس تا موفقیتی کامل این اقدام را رها نخواهد کرد.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه کماکان پلیس در مناطق یاد شده حضور دارد، عنوان کرد:‌ در حال حاضر شوش، مولوی، هرندی از وجود معتادان پاک شده است، خلازیر، بهشت‌زهرا و اطراف حرم مطهر هم اماکن دیگری بودند که پلیس برای پاکسازی معتادان از این مناطق اقدام کرده است. این نوع عملیات‌ها تا پاکسازی تمامی نقاط آلوده پایتخت ادامه خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال که افراد جمع‌آوری شده از اماکن یاد شده به کجا منتقل می‌شوند، توضیح داد:‌ یکسری از آنها معتاد، گروهی دیگر اتباع بیگانه و یکسری دیگر سارقان و مجرمین ولگردی هستند که در مناطق یاد شده سکونت دارند. بنابراین به تناسب ترکیب جمعیتی آنها را به جاهای مختلف تحویل می‌دهیم.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha